Radacina de papadie

Suplimentarea suplimentară a grăsimilor. Pastile de zero cla grasime. Cele mai bune suplimente CLA - Top mărci 10 Revizuite pentru

Cele mai bune suplimente keto – farmacii , pareri

Recapitularea studiilor solide asupra L-carnitinei. În timp ce mass-media și presa promovează consumul acestui produs, mai multe studii științifice arată utilizarea acestuia ca arzător de grăsimi Autor: Paul Cribb B.

Onori Notă: numerele dintre paranteze denotă referințe științifice incluse la sfârșitul articolului.

suplimentarea suplimentară a grăsimilor

Așadar, ați putea cădea în înșelăciunea comercială care a fost predicată în ultimii 15 ani și care continuă să fie puternică și astăzi. Consumul de carnitină, conform studiilor științifice, singurul lucru care vă va aduce, din păcate, nu va fi pierderea câtorva mânere de dragoste, ci o gaură în geantă.

suplimentarea suplimentară a grăsimilor

Nici corpurile noastre atâta timp cât mențin o dietă sănătoasă și variatăvor prezenta un deficit de carnitină, inclusiv acei sportivi care se antrenează la intensități stratosferice. Carnitina în organism Cantitatea totală de carnitină la un individ 70 kg om este de aproximativ mmol milimoli.

Cu toate acestea, carnitina nu.

Unele vitamine sau minerale, ca în cazul cromului, trebuie să fie suplimentate în organism, deoarece acestea se pierd se elimină ca urmare a exercițiilor fizice în cantități considerabile. Cu toate suplimentarea suplimentară a grăsimilor, secreția urinară de carnitină nu se modifică ca urmare a antrenamentului sportiv nici în suplimentarea suplimentară a grăsimilor, nici după exerciții.

Cele mai bune suplimente pentru distrugerea musculaturii

O serie de studii 1, 2, 3, 4, 5, 6 arată că nivelurile musculare de carnitină variază puțin și sunt menținute în timpul antrenamentului. Unii cercetători au afirmat, de asemenea, că sportivii nu sunt expuși riscului de deficiențe de carnitină De fapt, Olli Heinonen, un expert mondial în cercetarea carnitinei, de la Spitalul Universitar Turku din Finlanda, a analizat pe larg cercetările privind metabolismul carnitinei în timpul exercițiilor de intensitate ridicată, concluzionând că nivelurile de carnitină par a fi rezistente la modificările induse.

Pentru orice tip de exercițiu. Heinonen este unul dintre cei mai avangardați fiziologi de exerciții din lume; recomandă ca, deoarece exercițiile fizice să nu promoveze pierderea carnitinei sau să afecteze nivelul carnitinei, nu există niciun motiv să o suplimenteze Cine vinde carnitină și de ce?

Top 10 cauze ale grăsimii abdominale

Pentru cei în special pentru bicicliști care trec cu vederea cercetările efectuate, suplimentarea suplimentară a grăsimilor examinăm informațiile care au susținut în mod direct suplimentarea cu carnitină.

Acest lucru va ajuta la pierderea kilogramelor în plus, menținând în același timp fără a consuma depozite semnificative de glicogen.

Durere în stomac. Constipație sau scaune libere. În plus, unii observă lipsa efectului de a lua un supliment alimentar. Acest lucru este observat încălcând instrucțiunile și activitatea fizică scăzută.

Timp de mulți ani, cu ajutorul analizelor de schimb de gaze vezi fotografiile de pe paginile centrale ale AR Vol1 nº2 fiziologi sportivi au reușit să cuantifice tipul de combustibil consumat în timpul exercițiului. Această măsurare se numește coeficientul respirator suplimentarea suplimentară a grăsimilor valoarea R. Cercetarea este destul de concludentă: suplimentarea cu carnitină nu mărește sau promovează o ardere mai mare a grăsimilor și nici nu promovează performanțe îmbunătățite în timpul oricărui tip de exercițiu 2, 10, 12, 14, 15, Depozitul de glicogen este menținut odată cu consumul de carnitină?

Nu, aportul de carnitină arată un efect zero asupra metabolismului energetic 7, 15, S-au făcut cercetări privind suplimentarea cu carnitină pentru a vedea dacă îmbunătățește exercițiile de intensitate mare.

suplimentarea suplimentară a grăsimilor

S-a emis ipoteza că nr suplimente de arzător de grăsime de carnitină ar putea optimiza sistemele anaerobe prin stimularea activității enzimei complexe piruvat dehidrogenază.

Teoretic, acest fenomen ar deplasa acumularea de acid lactic în afara mușchiului vezi copia AR. Dislocarea acumulării de acid lactic ar fi o modalitate eficientă de a crește capacitatea de muncă a sportivului.

Dar rezultatele studiilor efectuate ne îndepărtează de această idee 8. Dar cercetarea care a examinat direct grăsimea corporală sau pierderea în greutate cu supliment de carnitină?

suplimentarea suplimentară a grăsimilor

Există mai multe studii care arată că persoanele cu o dietă hipocalorică, care au început un program de exerciții fizice și care completează cu carnitină, NU au diferit de acele persoane care nu au consumat carnitină în același studiu 17,18, Notă: Carnitina nu pare să aibă efecte secundare până acum.

Surse alimentare care conțin carnitină: Carne: în special carne de vită și miel. Produse lactate: lapte, brânză, carne de pasăre în cantitate mai mică.

  • L-Carnitină pentru scăderea în greutate. Cum să luați, recenzii, contraindicații - Tratament
  • Semilla de brazilia arzător de grăsime
  • Carnitina,; Arderea grăsimilor; Sau nu de înaltă performanță

Concluzie: Informațiile furnizate de agenții de publicitate și companiile producătoare de carnitină influențate de natura lor comercială pot crea situații confuze, cu toate acestea, pare evident că carnitina sub orice formă pulbere, tablete, siropnu va promova o ardere mai mare a grăsimilor și nici nu va oferi îmbunătățiri suplimentare față de performanță sportivă conform rezultatelor studiilor științifice care o dovedesc.

Prin urmare, este în mâinile consumatorului final, în acest caz sportivii sau persoanele cu probleme de supraponderalitate, aleg să urmeze indicațiile surselor care, în opinia lor, sunt mai fiabile.