Wild Hunger a doua zi după antrenament. De ce după antrenament doresc cu adevărat să mănânce

Slimmarea ceaiului trei frunze, Dieta Atkins este cea mai mare: eficientă și periculoasă. Dieta revoluționară Robert Atkins

Ce să fac? De asemenea, am avut-o când m-am dus la sala de gimnastică înainte de a-mi găsi în nutriție. Regula nr. Fără acest lucru, veți pierde numai forțele, nervii, timpul și banii. Dacă după antrenament vă simțiți o foame puternică - ceva ce faceți în slimmarea ceaiului trei frunze, pentru că pentru abordare adecvată Apetitul își va aminti nu mai devreme de 40 - 90 de minute. Îți amintesc încă despre cum să mănânci înainte și după clasele de fitness: trebuie să mănânci 2 ore înainte alimente normale cu carbohidrați complexi și imediat după antrenament după de minute - proteină brânză de vaci, carne fiartă.

Diferența dintre foamea adevărată de la apetitul obișnuit este că vă simțiți foame, dar nu observați slăbiciune Cauze de foame după antrenament și cum să le eviți Cauza nr.

Instruire pe stomacul gol.

MOITE: Sănătate și rău, Calorie, Rețete. Vitamine în terci de mei rapide și mei

Practic, practică pe cei care sunt angajați dimineața, imediat după muncă și cei care cred că veți pierde în greutate atât de repede. Nu este utilă pentru pierderea în greutate în această opinie și chiar și dimpotrivă, este dăunătoare. Deci, dacă ieșiți dimineața pe o jogging, atunci cel puțin corpul tău nu a mâncat ore, dacă după muncă, atunci durează ore. Dorra slimming klang lucrează în detrimentul rezervelor de glicogen acesta este un stoc de glucozăgrăsimea merge în cont aproximativ 20 de minute de antrenament.

Wild Hunger a doua zi după antrenament. De ce după antrenament doresc cu adevărat să mănânce

Dar, în acest moment, rezervele de glicogen sunt deja minime, iar în timpul antrenamentului corpul începe să testeze deficitul de glucoză și, în cele din urmă, vă va forța să umpleți rezervele de carbohidrați și produsele non-dietetice și dulciuri în cantități excesive. Trebuie să mâncăm înainte de antrenament. Dacă faceți dimineața, cea mai bună și mai rapidă sursă de carbohidrați va fi suc de fructe. Este mai bine dacă este suc proaspăt de fructe - este la fel de rapid digerat cât mai mult posibil și dă o porțiune de glucoză.

Dacă clasele sunt programate după muncă - atunci terciul și fructele sunt potrivite pentru carbohidrați de exemplu, banane. Încercați, căutați ceea ce veți face mai mult. Cauza numărul 2.

Vitamine în terci de mei rapide și mei Milletul este un produs ușor de dezmembrat și nutritiv, obținut după purificarea din carcasa exterioară a semințelor de mei. Din MILF se pregătește de lapte de lapte pe apă sau lapte, gustul căruia mulți oameni își amintesc din copilărie. Dar puțini știu dacă există beneficii specifice și daune ale terciului măcinat și cum să utilizați acest produs alimentar. Crupele de la mei pot diferi în funcție de metoda procesării sale.

Prea o pregătire prea lungă. A amenință pe cei care fac mai mult de 1,5 ore. Slimmarea este slimmarea ceaiului trei frunze pentru a instrui intensitatea medie, în acest moment corpul "arde" grăsimi. Dar cu ei "arde" și carbohidrați. Astfel, după un antrenament lung, corpul necesită umplerea marjei nu numai carbohidrații, ci și grăsimile.

Cum este iarba sufletului?

Gustare în mijlocul antrenamentului. Veți avea fructe dulci, produse sportive speciale și băuturi. Cauza numărul 3. Formarea aerului rece. Cu ei, energia este consumată nu numai în mișcare, ci și pentru a menține temperatura corpului, adică pentru încălzire. Prin urmare, după o scăl baie lungă, simțim o nevoie puternică de alimente uleioase și calorii, care este concepută pentru a restabili grăsime subcutanatapetrecut slimmarea ceaiului trei frunze timpul procesului de instruire.

Rochie călduros. Cu o scădere a temperaturii aer proaspat Tăiați în slimmarea ceaiului trei frunze, jacheta caldă și mănuși. Și nu strângeți antrenamentul în piscină timp de mai mult de 30 de minute. Cauza numărul 4. De asemenea instruire intensivă.

Cu cât este mai mare pulsul și sarcina, cu atât mai mult și mai repede rezervele de glicogen pe care le cheltuiți, desigur, și grăsimile vor "arde", dar mai mulți carbohidrați. Prin urmare, după o perioadă scurtă de timp, aveți o situație, ca și cu un motiv numărul 1, ca urmare a lipsei de glucoză, foamete puternice, dulce. Cunoașteți măsura. Dar dacă doriți să "amânați on-free", luați un fruct cu mine pe o gustare, iar după antrenament veți lua brânză de cabană sau o auburn pierderea în greutate de carne fiartă.

Învață slimmarea ceaiului trei frunze distingă dorința psihologică de a mânca din fiziologice. În zilele de antrenament, avem tendința să ne lăsăm prea mult și chiar să se meargă prea mult. Tindem să supraestimăm și să subestimăm conținutul caloric al alimentelor și al compoziției sale. Placa de furtună de ciocolată va trage mai mult de kcal o femeie care cântărește 70 kg va petrece același lucru pentru o oră slimmarea ceaiului trei frunze aerobic intensiv.

Și spre deosebire de zahăr, nu va arde atât de repede, nu va fi eliminată. Mănâncă țigla de astfel de ciocolată - despre același lucru care înghiți trei linguri de unt. De asemenea, vom învăța să vă răsplătim cu mâncare pentru o muncă bine făcută, inclusiv în sala de gimnastică.

Dacă doriți să vă promovați, găsiți un alt mod. De exemplu, mergeți la unul dintre tratamentele de înfrumusețare. Din fericire, multe cluburi de fitness au saloane de spa. În zilele de instruire, creșteți dieta de kcal. Ca urmare a oricărei activități fizice, organismul consumă o cantitate suplimentară de energie. Deci, nevoia de alimente citiți: în alimente crește și ea. Pentru a menține foamea sub control și nu se suprapune, este mai bine să adăugați alimente la sine.

Reguli de conformitate

Și în zilele de antrenament, creșteți-l pe semnificația kcal. În primul rând, datorită carbohidraților complexi: Crupă, gătită la Aldenda Macaron din soiuri solide de grâu, pâine de cereale, cartofi.

Mâncați pentru o jumătate sau jumătate înainte de antrenament.

slimmarea ceaiului trei frunze pierderea în greutate cafea fericită

În caz contrar, după cursuri, puteți să vă îmbătați atât de mult încât să nu vă controlați și este garantat că sunt garantate. După calcularea cantității de alimente pe zi, distribuiți-o între tehnici, care planifică în mod competent. Și sunt de acord cu el instruirea ta. Dacă din anumite motive slimmarea ceaiului trei frunze a fost posibil să mănânci la timp, mai mult de 4 ore au trecut de la ultima masă, înainte de antrenament, asigurați-vă că mâncați.

Ce anume - alegeți în funcție de cât timp rămâne înainte de cursuri și cât de intensă și lungă va avea sarcina. Cea mai apropiată "oră IKS", mai multă mâncare lichidă și omogenă pe care trebuie să slimmarea ceaiului trei frunze alegeți.

Timp de o jumătate de oră - este mai bine să alegeți iaurtul de băut, Smoothie. Înainte de a ajunge la antrenament "Arena", limitați sucul de fructe sau ceaiul cu zahăr. Alternativ, salvează-mi o rochie de marshmallow sau marmala: se topesc repede și dau o mulțime de calorii. Dacă antrenamentul este lung, ceaiul dulce poate fi beat în timpul acesteia.

Strâns - vă face să petreceți partea semnificativă din ea pentru digerarea aceleiași alimente.

Cele mai utile legume pentru pierderea în greutate

Este, de asemenea, dificil să se antreneze pe un stomac plin, ca pe gol. Prin urmare, în acest caz, este mai bine să reduceți intensitatea formării. Quench foame după antrenament. De obicei în primele de minute după cursuri: Smoothie, suc proaspăt, cocktail-uri sportive Sau o pâine de cereale necorespunzătoare și ledându-le cu ceai sau apă.

Lumina pe internet Nu numai pentru femeile supraponderale - o problemă de presare.

Potrivit experienței lui Evgenia Belynushkin, aceasta este clase intensive. Din punctul de vedere al Tatiana Minina - schi și, slimmarea ceaiului trei frunze general, de orice sport de iarnă și înot. Deși gradul în apă din piscină nu este atât de scăzut, îi dăm o mulțime de căldură. Aerul ne răcește, suflă departe. Dar am încălzit apă - la fel ca o canapea sau un scaun ". Fiți pregătiți să vă stingeți foamea în timp util dacă aveți una dintre aceste antrenamente. Și veți evita supraalimentarea.

Nu salvați un vis. Nu înțelegeți în timpul somnului - corpul va necesita mai mult la momentul meselor.

slimmarea ceaiului trei frunze pierde grăsime pe săptămână

Celebrul fapt: pe fundalul unei lipse de somn în organism, este evidențiată un număr mai mare de foame de cocos. Și duce la supraalimentare. Editați modul de zi, răsuciți corect în zilele antrenamentelor, iar fitness vă va ajuta cu siguranță să pierdeți în greutate. Creșterea apetitului față de fundalul formării este răspunsul fiziologic normal al corpului. În timpul sportului, cheltuiți energia, iar corpul încearcă să umple costurile de calorii și să restabilească echilibrul, trimiterea semnalelor foamete.

În caz contrar, este o foame psihologică. Majoritatea oamenilor supraestimează consumul de calorii - cred că au petrecut o mulțime de calorii în formare și acum nu vă puteți limita. Să ne dăm seama de ce simțiți foametea după sport și cum să faceți față cu ea. După cum sa menționat mai sus, motivele pot fi fiziologice și psihologice. Motive fiziologice: Ai cheltuit energie în formare, iar corpul încearcă să restabilească echilibrul slimmarea ceaiului trei frunze este natural și nu ar trebui să interfereze cu pierderea în greutate.

Faceți prea mult cardio faceți un minim zilnic la ora. Excesul de aerobic creează un stres considerabil care contribuie la un dezechilibru. Stresul mărește producția de stres de cortizol și hormon hormonal ghodin, slimmarea ceaiului trei frunze reduce hormonul de saturație a leptinei. Mănânci calorii insuficiente. Poate că nutriția ta este atât de slabă încât nu mănânci. În plus, astfel încât să controleze apetitul și să piardă greutatea devine mult mai dificilă.

Dormi puțin.

slimmarea ceaiului trei frunze obiective mari de pierdere în greutate

Lipsa somnului reduce nivelul de leptină, crește boabele și cortizolul și, de asemenea, reduce sensibilitatea la insulină. Cu o lipsă de somn, corpul încearcă să stocheze cât mai multă energie, îmbunătățind sentimentul de foame și. Motive psihologice: Supraeducați consumul de calorii și considerați că este nedrept să vă limitați. Luați oboseala obișnuită pentru foame după antrenament sau sete.

Nu puteți distinge o adevărată foame de tracțiune la alimente. Potrivit cercetării cu participarea sportivilor, formarea intensității moderate nu crește sentimentul de foame, iar nutriția echilibrată ajută la controlul mai bun al apetitului. Dacă luăm în considerare în ansamblu, acesta trebuie să îndeplinească următoarele criterii: Conținut caloric adecvat zilnic. Pentru calcul nevoie zilnică există. Dacă porțiunile frecvente și mici nu sunt saturate, apoi mâncați mai rar.

Slimmarea ceaiului trei frunze, grăsimi și carbohidrați în fiecare masă. Mâncărurile echilibrate trebuie să conțină cel puțin 20 g de proteine, 10 g de grăsimi și 30 g carbohidrați.