Cum am slăbit eu și programul pe care îl recomand

Program de slabit dieta si sport. Sport+dieta ideas | sănătate, diete, fitness inspiration

Despre acest blog Cum am slăbit eu și programul pe care îl recomand Vă voi povesti cum am slăbit eu și cum recomand altora să o facă. Nu, nu sunt unul și același lucru. Dar tocmai de asta am făcut acest blog, pentru ca alții să repete erorile mele ci, eventual, să descopere altele și să evoluăm împreună.

Adopta programul nostru de slabire! Alimentele permise in cadrul unei cure de slabire sunt sanatoase si iti confera o dieta echilibrata. Elena Nistor Adopta programul nostru de slabire!

N-am fost niciodată grasă, ci pufoasă dar am o conformație cu fund proeminent ceea ce mă face să am un aspect de îndesată. Bineînțeles că există persoane cărora le plăcea mai mult cum arătam atunci. Gusturile sunt diverse. Eu, însă, prefer siluetele zvelte, suple și tonifiate.

Nu am slăbit făcând mișcare, asta e prima greșeală pe care n-aș repeta-o. Am dat jos primele 6 kg cam în 4 luni, pur și simplu renunțând la câteva obiceiuri alimentare proaste și curățându-mi puțin dieta. Nu suficient, însă. M-am apucat de asta din întâmplare, ca să susțin o prietenă care avea de slăbit mult mai mult, ceea ce este greu și necesită suportul celor din jur.

ce arată pierderea de grăsime de 5lb

Nu mâncam chiar ca ea dar nu voiam să-i fac poftă și să-i îngreunez lupta. Partea cea mai bună, însă, a fost că m-am apucat să mă documentez, ca să mă asigur că ea nu-și pune sănătatea în pericol. Nu trebuie să glumim cu dietele.

O dietă echilibrată este cheia către o slăbire eficientă și de durată. Cât de sănătos este obiceiul de a ronțăi În categoria asta intră de obicei covrigeii, biscuiții sărați, pufuleții, semințele de diferite tipuri, chipsurile. Dacă despre chipsuri toată lumea știe că sunt nesănătoase și pline de calorii, covrigeii, pufuleții și semințele sunt considerate greșit gustări sănătoase. Organismul are nevoie de obiceiuri alimentare sănătoase pentru a funcționa în mod normal. Vedeta a spus că nu se opreşte aici şi va mai ţine aces regim pentru a mai da jos câteva kilograme.

Pot produce probleme metabolice greu de remediat ulterior. Așa am aflat câteva lucruri de bază despre nutriție. După vreun an, m-am decis să mă apuc de făcut mișcare. O dată fiindcă aveam dureri de mușchi și de spate, din cauza stilului de viață sedentar, apoi fiindcă nu-mi plăcea că trupul meu nu avea un aspect tonifiat și nici nu mi-am dorit vreodată să fiu un sac de oase. Și m-am pus iar pe documentat, fiindcă de dus la sală nici nu se punea problema.

pierderea plăcuței de grăsime metastare

N-aveam nici timp program de slabit dieta si sport nici bani de dat pe asta, plus că-s ambițioasă și nu-mi place să mă fac de râs de față cu lumea. După încă vreun an, eram nemulțumită fiindcă rezultate erau dar nu chiar la nivelul la care mi-aș fi dorit. Și m-am pus iar pe citit și am aflat alte greșeli pe care le făceam în alimentație, plus mi-am complicat antrenamentele, orientându-le spre obiectivele pe care le aveam. Asta este povestea pe scurt. Nu o să mă dau rotundă și să vă spun că a fost ușor.

N-am fost niciodată o sportivă și aș fi râs dacă cineva îmi spunea că voi găsi atât de multă plăcere în antrenamente. Am descoperit, însă, ce-mi place și sunt convinsă că există un sport pentru fiecare. În cazul meu, este vorba despre MMA. E adevărat că mi-a plăcut boxul de mică și că am crescut cu seria Rocky. Pentru asta trebuie să-i mulțumesc bunicului meu.

Post navigation

Acum să trecem la ce recomand, cu lucrurile pe care le știu acum și cu experiența greșelilor și frustărilor prin care am trecut eu. Programul meu în 7 pași 1.

  • Sport+dieta ideas | sănătate, diete, fitness inspiration
  • Cum să pierdeți în greutate pe perioadă
  • Pierderea în greutate en francais
  • Trebuie să piardă în greutate în 3 luni
  • Sarah ashcroft pierdere în greutate

Ia decizia și fixează-ți ținte Este pasul cel mai important. Să-ți schimbi viața nu este o decizie ușoară. Necesită disciplină și determinare. Fă-ți poză când începi și pune-o undeva la vedere și apoi, la intervale regulate, pozează-te iar, pentru a monitoriza efectele.

choco lite prospect

Îți va fi mai ușor să te motivezi. Nu arunca niciodată prima poză ca să știi mereu unde nu vrei să te mai întorci vreodată. Fixează-ți ținte și oferă-ți recompense odată ce le-ai atins. Prăjitura preferată sau ceva ce ți-ai dorit mult să-ți cumperi, după o lună de program susținut sau după ce ai dat jos X kg.

E important să te cunoști, să te evaluezi corect și să știi cum să te motivezi.

nathalie paris pierdere în greutate

Este, poate, cel mai important pentru a putea reuși în orice îți propui în viață, nu doar în legătură cu acest program. Fă-ți planul și ține-te de el Evaluează-te din punct de vedere al voinței, fixează-ți un program cu care crezi că te-ai putea obișnui pe termen lung și ține-te de el!

Indiferent cât de obosit ăocupat ă ești sau cât de tare te-ar durea atunci când vei avea febră musculară.

TOP EXERCITII PENTRU SLABIT - 14 Zile Challenge - Antrenament Pentru Slabit Acasa

Poți să-ți fixezi să faci doar în timpul săptămânii și să iei pauză tot weekend-ul, să faci o zi da una nu sau orice altă variantă. Eu am ales să fac antrenamente zilnice fiindcă sunt o persoană leneșă iar un ritm susținut nu mă lasă să mă obișnuiesc cu leneveala.

cum pierdem în greutate de la șolduri

Dar a fost o alegere personală. Fiecare își cunoaște caracterul. Curăță-ți dieta Trebuie să începi să mănânci deștept ca să ai energie și să-ți maximizezi rezultatele. Plus că, în cazul abdomenului, de exemplu, dieta este extrem de importantă. Hidratează constant Acest pas este esențial pentru organism chiar program de slabit dieta si sport nu faceți sport sau nu decideți să mâncați corect. Poate că ar fi trebuit să fie primul punct al acestui program. Trebuie să bem cam Câte puțin și constant.

Mărește-ți rezistența Și, totodată, slăbește.

Dieta pentru scăderea în greutate

Cu exerciții de tip cardio: alergat, urcat scările în ritm alert, sărit coarda. Sau, dacă nu vrei să ieși din casă, poți face exercițiile din clipul următor.

Sculptează-te Cu exerciții funcționale cu propria greutate. E important să lucrezi toți mușchii.

comentariile firmului turbocharge în greutate

Iată și un exemplu de antrenament complet. Desigur că poți adăuga exerciții specifice pentru anumite grupe de mușchi, de exemplu fund, abdomen, picioare, brațe etc, dacă vrei să-ți lucrezi mai mult anumite program de slabit dieta si sport ale corpului.

Odihnește-te corespunzător Odihna este, de asemenea, esențială pentru organism.

Plan intensiv de slabit - Medsana Romania

Este timpul în care acesta se reface. Altfel apar probleme și dezechilibre majore. Un adult ar trebui să doarmă ore pe noapte, ideal între orele 22 și 6 dimineața. Dacă v-a plăcut articolul vă puteți abona la blog ca să nu le pierdeți pe următoarele sau dați like la pagina mea de Facebook unde găsiți și alte articole, zic eu, interesante din categoria nutriție-mișcare-sănătate-viață.

Antrenamente video găsiți pe canalul meu de YouTube la care, de asemenea, vă invit să program de slabit dieta si sport abonați.

Și mă găsiți și pe Instagram. Partajează asta:.