De ce utilizarea dispozitivelor la culcare împiedică pierderea în greutate

Poate lipsa somnului împiedică pierderea în greutate, 8 motive pentru care nu poti dormi | flaviumoldovan.ro

Conținutul

    poate lipsa somnului împiedică pierderea în greutate puteți pierde în greutate adderall

    Nu trebuie să renunțați complet la electronică Dacă doriți să slăbiți, este posibil ca un obicei aparent inofensiv înainte de culcare să vă împiedice să obțineți acel corp slab de care doriți. Numeroase studii au stabilit o legătură între lipsa somnului și creșterea în greutate și, după cum se dovedește, există, de asemenea, un corp mare de cercetări care sugerează utilizarea dispozitivelor electronice, cum ar fi computerele, tabletele și telefoanele mobile, înainte de a lovi fânul, afectează negativ durata și calitatea somnului.

    Pentru a spune acest lucru succint: utilizarea electronice înainte de culcare duce la un somn mai puțin odihnitor și mai scurt, deoarece vă aruncă ritmul circadian din lovitură.

    poate lipsa somnului împiedică pierderea în greutate poți să pierzi burta gras de skateboarding

    Din păcate, pentru talie, somnul inadecvat poate duce la creșterea în greutate și poate contribui chiar la riscul de a dezvolta cancer, diabet și boli de inimă. Deși este înspăimântător să crezi că ceva la fel de inocent precum verificarea Instagram sau vizionarea videoclipurilor de pe YouTube înainte de a intra în acea zi poate avea un impact atât de negativ asupra sănătății tale generale, există pași pe care îi poți lua pentru a te asigura că nu vei fi doborât de un trimis al electronicii.

    poate lipsa somnului împiedică pierderea în greutate 10 lb pierdere în greutate în 6 luni

    Derulați în jos pentru sfaturi care vă pot ajuta să stabiliți obiceiuri mai bune pe timp de noapte și analizați practicile de evitat cu cele 31 de lucruri pe care le-ați făcut astăzi pentru a vă încetini metabolismul! Păstrați electronica departe de voi în timp ce dormiți Deoarece melatonina, un hormon a cărui producție în corpul dvs.

    De fapt, un studiu în Obezitate pediatrică jurnalul a constatat că studenții cu acces la un dispozitiv electronic au fost de aproape o dată și jumătate mai susceptibili de a fi supraponderali în comparație cu cei fără niciunul.

    poate lipsa somnului împiedică pierderea în greutate pâine keto

    Puteți evita, de asemenea, să câștigați kilograme suplimentare punând la încercare aceste 40 de sfaturi care dublează pierderea în greutate. Și pune-le jos câteva ore înainte de culcare Dispozitivele poate lipsa somnului împiedică pierderea în greutate emit lumină albastră, ceea ce este problematic înainte de culcare, deoarece afectează în mod deosebit producția de melatonină.

    Pentru a evita efectele negative ale luminii albastre, cercetătorii vă sugerează să opriți toate componentele electronice cu două sau trei ore înainte de a vă duce la culcare.

    poate lipsa somnului împiedică pierderea în greutate pierderea în greutate după fluoxetină

    Aceste programe acoperă ecranul în tonuri mai calde și reduc la minimum tonurile de albastru rece, care ar putea interfera cu producția de melatonină a corpului. Reduce emoția Pe lângă faptul că ne încurcă melatonina din cauza luminii pe care o emit, dispozitivele electronice ne pot descurca și într-un mod care face mai dificilă derivarea într-un somn odihnitor.

    Cu alte cuvinte, dacă sunteți pe piață pentru a dormi mai mult, opriți jocul mare înainte să devină prea târziu. Nu trebuie să renunțați complet la electronică Deși toate aceste date ar putea fi suficiente pentru a vă poate lipsa somnului împiedică pierderea în greutate să renunțați definitiv la aparatele electronice, nici experții nu pledează pentru o întrerupere completă.

    poate lipsa somnului împiedică pierderea în greutate idealica picaturi de slabit pareri

    Într-un studiu de persoane care a fost publicat în jurnal Sănătatea somnului, cercetătorii au descoperit că persoanele care au fost expuse la cantități mai mari de lumină în timpul orelor de dimineață, între orele 8 și 12, au adormit mai repede noaptea și au avut mai puține tulburări de somn în timpul nopții, comparativ cu cele expuse la lumină slabă dimineața.

    De aceea, cei cunoscuți vă sugerează să vă expuneți la multă lumină puternică în timpul zilei, ceea ce vă va spori capacitatea de a dormi noaptea, precum și starea de spirit și vigilența dvs.

    Pentru sfaturi despre ce puteți face dimineața devreme pentru a vă menține sănătos și în formă, aruncați o privire la această listă cu cele 37 de cele mai bune alimente pentru micul dejun pentru slăbit!

    Ei vor să îi spun doar câte calorii să mănânce, cât să se antreneze și ce arzătoare de grăsime să ia. Dar răspunsul nu este atât de simplu, tocmai de aceea răspunsul meu este mai complex, pentru că trebuie să explic relația între hormoni și slăbire, influența stresului asupra pierderii din grăsime, de ce este o pierdere de timp să numeri caloriile, de ce trebuie să bei multă apă, să mănânci sănătos și organizat, sa faci mișcare regulată etc. Am observat însă că niciodată nu am vorbit destul despre importanța somnului în vederea slăbirii. De ce este mai important somnul de calitate decât o oră de alergare la dimineața? Partea I-a: Fapte clare Suntem duși în eroare prin faptul că pentru pierderea grăsimii corporale este de ajuns să mâncăm mai puțin și să ne mișcăm mai mult.