8 kg pierdere de grăsime

Pierdere de masă de grăsime

Deoarece transformarea grăsimilor în masa musculară este "imposibilă"

Ei bine, corpul nostru este alcătuit din țesuturi diferite, cum ar fi grăsimea, mușchii, oasele etc. Iar compoziția corporală face diferența între aceste țesuturi.

Ce este slăbitul din grăsime?

Cel mai important, corpul este alcătuit din masă grasă și masă slabă. Masa grasă reprezintă suma grăsimilor din corp.

O întrebare foarte frecventă în comentariile de pe site este cum să transformi grăsimea în mușchi și care ar fi cel mai rapid mod de a realiza acest lucru. Din păcate, nu este posibilă transformarea grăsimii corporale în masa musculară. Ei bine, cel puțin nu așa cum vă imaginați. Deoarece transformarea grăsimilor în masa musculară este "imposibilă" Masa musculară și grăsimea sunt țesuturi complet diferite și pentru scopuri diferite în corpul nostru.

Adică grăsimea de sub piele, cea de la nivelul abdomenului și eventual cea din jurul organelor aceasta este cea mai periculoasă. Iar masa slabă este alcătuită din restul componentelor corpului: mușchi, oase, apă, minerale, creier, organe interne etc.

pierde greutatea dar tot mai păstrează curbele

Procentul de grăsime este o noțiune ce trebuie menționată neapărat atunci când ne dorim o slăbire sănătoasă. Procentul de grăsime corporală este procentul de masă grasă din totalul greutatii corpului.

In acest caz este evident faptul că greutatea corporală nu este totuna cu compozitia corporală, iar pierderea de greutate nu este totuna cu pierderea de grăsime.

dr allison robinson pierdere în greutate

Atunci când vrem să scădem în greutate, de fapt scopul nostru este să scădem procentul de grăsime și să menținem sau chiar să creștem masa musculară.

Această diferență se datorează faptului că în general bărbații au musculatura mai dezvoltată.

Hai să aflăm Deficit de pierdere de grăsime, Cum sa pierzi din tesutul adipos fara a pierde din masa musculara Varsta si mostenirea genetica pot contribui la acumularea grasimii la nivelul burtii Greutatea este determinata in mare masura de modul in care echilibrezi caloriile pe care le consumi cu energia pe care o arzi. Daca mananci prea mult si faci prea putina miscare, cel mai probabil vei lua in greutate, acumuland inclusiv mai multa grasime in jurul abdomenului. Varsta si mostenirea genetica sunt doi factori de risc pe care nu-i putem modifica. Cu toate acestea, un raport echilibrat intre caloriile consumate si grasimile arse ajuta la prevenirea cresterii in greutate, in ciuda varstei si mostenirii genetice.

Cum scădem procentul de grăsime? Avem 2 variante.

burner de grăsime înainte de somn

Fie direct, prin scăderea cantității de grăsime din corp, fie indirect prin creșterea masei musculare masa slabă. Procentul de masă musculară ar trebui să fie potrivit, adică să nu fie prea mic deoarece scade și metabolismul, iar arderile sunt diminuate.

Lucru ce aduce cu sine creșterea procentului de grăsime din corp.

pierdere în greutate sacoasă

Însă cel mai pierdere de masă de grăsime masa musculară nu ar trebui să fie nici exagerat de dezvoltată, decât dacă ești dispus să mănânci adecvat și să faci exerciții fizice intensive, astfel încât să o poți păstra la acel nivel. De fapt, de cele mai multe ori scăderea numărului de calorii se lasa cu pierdere de masă musculară. Iar aceasta pierdere de masă musculară este mai accentuată atunci când scădem caloriile consumate fără să facem și mișcare.

pierde grăsimea burtă de fund

Din păcate, fără exerciții fizice jumătate din greutatea care se pierde provine pierdere de masă de grăsime mușchi și apă. Ori scopul nostru este să pierdem din grăsime și nu din mușchi.

Spre exemplu, un invidid la dieta face exercitii vreme de 8 saptamani, timp in care pierde 2 kg din grasime si castiga 2 kg de masa musculara.

Blog - este necesar pentru a REDUCE CALORII să scapi de grăsime? Hai să aflăm

Greutatea corporala fiind aceeasi, am fi tentati sa spunem ca eforturile lui nu au avut niciun efect. Însă deși greutatea a rămas la fel, compoziția corporală este cea care s-a schimbat, respectiv procentul de grăsime a scăzut și procentul de masă musculară a crescut.

De retinut: Prin procesul de slabire noi trebuie sa urmărim de fapt scăderea procentului de grăsime și păstrarea sau creșterea masei musculare.