Mai mulți factori care provoacă apariția excesului de greutate

Pedul de ardere a grăsimilor

Construiți rapid mușchii: 4 săptămâni de ardere ideală a grăsimilor

Și ce zici de dietă? O mare parte din motivația care determină mulți oameni să înceapă rutina de exerciții fizice este de a arde grăsimi.

cum să pierdeți greutatea la 320 de lire sterline odenton pierdere în greutate

Desigur, scopul arderii grăsimilor poate fi în scopuri cosmetice, dar nu este mai puțin adevărat că într-o societate atât de obișnuită să acumuleze colesterol și carbohidrați ca a noastră, exercițiile de ardere a lipidelor sunt, de asemenea, o necesitate pentru a te menține în formă și a fi sănătos.

Ce trebuie să faceți dacă doriți să urmați o rutină de exerciții fizice fără a fi nevoie să depindeți pedul de ardere a grăsimilor sala de sport? Iată o serie de practici de ardere a grăsimilor care pot fi făcute cu un echipament redus.

Dieta cu pendul: cum funcționează? Ce mâncare? Ghid XXL

Este recomandabil să efectuați cel puțin 3 dintre aceste exerciții într-o sesiune de exerciții și să faceți săptămâna noastră să includă 2 până la 4 sesiuni de exerciții în zile non-consecutive. Burpees Burpee este un exercițiu excelent pentru a menține mai multe grupuri musculare în corp în formă în timp ce arde grăsimi în același timp.

Este compus din 3 exerciții care sunt combinate. În primul rând, ne aplecăm astfel încât palmele mâinilor să se sprijine ferm pe podea și să facem genunchii pliați chiar sub piept, în timp ce menținem vârfurile picioarelor în contact cu suprafața locului unde ne întâlnim.

pierderea în greutate în branson wlc pierderea globală în greutate

Odată ce acest lucru este făcut, facem o împingere în sus, sărim din nou pentru a ne întoarce în poziția inițială în care picioarele sunt pliate și, din acea poziție, sărim cât putem, luând mâinile de pe sol și ridicându-ne picioarele noastre. Pentru început, putem efectua acest exercițiu în 3 seturi de 15 repetări pentru fiecare sesiune de antrenament. Pe măsură ce progresăm, putem face progresiv 4 seturi de 20 de repetări.

pierderea în greutate braziliană cate kg slabesti cu fasting

Ghemuit Squats sunt exercițiul esențial de ardere a grăsimilor, deoarece acestea servesc pentru a lucra cele mai mari grupe musculare din corpul uman. Cum să le faci? Pentru a le interpreta bine, totuși, idealul este să le realizăm în așa fel încât să nu putem efectua mai mult de 20 de repetări la rând fără a cădea epuizați. De aceea, deși pentru începători este bine să le practici înainte fără a folosi greutăți, idealul este să folosești o halteră pentru a le face mai dificile. Pentru a efectua o ghemuit, ne ridicăm în picioare, ne separăm picioarele astfel încât să existe un pic mai mult spațiu între ele decât distanța dintre umeri și degetele de la picioare sunt paralele între ele.

Așa funcționează dieta pendulului

Apoi, păstrându-ne privirea dreaptă în orice moment, flexăm ambele picioare în același timp și facem ca tot ce avem de la brâu în sus să coboare până când coapsele noastre sunt paralele cu solul.

Dacă vrem să folosim o pedul de ardere a grăsimilor, acesta este momentul să o ținem cu ambele mâini și să o ținem în timp ce lăsăm brațele să atârne înainte. Odată ce acest lucru este făcut, ne întoarcem la poziția inițială ridicându-ne încet și folosind glute. Continuăm să facem această succesiune de acțiuni de câte ori dorim repetări.

Este foarte important să efectuați acest exercițiu fără a vă îndoi spatele. Greutatea greutății ar trebui să fie ușor peste greutatea pe care o putem ridica ridicând un braț drept în fața acestuia până când este orizontală cu solul și cu palma orientată în jos.

Reguli de bază ale dietei pendulului

Cum se face acest exercițiu? Efectuarea acestui exercițiu este simplă. Mai întâi, așezăm greutatea pe sol chiar în fața noastră, ne ridicăm și ne ținem picioarele puțin mai depărtate decât umerii noștri, cu vârfurile îndreptate ușor spre exterior.

Apoi, ne îndoim genunchii și ne coborâm ținându-ne spatele drept, așa cum am face într-o ghemuit, și apucăm ferm masa cu ambele mâini, ținând palmele îndreptate spre noi sau spre lateral, dacă folosim o pedul de ardere a grăsimilor normală.

thyroxina te va face să pierzi în greutate slimming rogan josh

Apoi, strângând mușchii pieptului și fără a îndoi spatele, ridicăm ușor trunchiul. Când brațele încep să se întoarcă spre noi, ne îndoim genunchii, păstrând spatele drept și ne pregătim să mai dăm o lovitură de șold. Efectuăm 3 seturi de 20 de repetări în acest fel, odihnindu-ne un minut și jumătate între ele.

  • Chloe pierdere în greutate geradie shore
  • Capitolul 27 pierderea în greutate
  • Desigur, Scopul arderii grasimii poate respecta obiectivele esteticedar nu este mai puțin adevărat că într-o societate atât de obișnuită să acumuleze colesterolul și carbohidrații ca a noastră, exercițiile de ardere a lipidelor sunt, de asemenea, o necesitate de a păstra fit și de a avea sănătate.
  • Psihologie, filozofie și gândire despre viață.
  • Dieta cu pendul: cum funcționează?
  • Pierderea în greutate jupiter
  • Construiți rapid mușchii 4 săptămâni de ardere ideală a grăsimilor - FIT FOR FUN
  • 11 modalităţi eficiente de a elimina grăsimea de pe burtă, Cum să elimini grăsimea intestinală

Dacă este prea mult efort, putem să ne odihnim câteva secunde mai mult sau să scădem puțin greutatea ganterei. Ridicarea pelviană Așezându-ne pe spate, ne îndoim genunchii suficient de mult, astfel încât tălpile picioarelor să fie ferm pe pământ. Apoi, sprijinindu-ne pe omoplați, ridicăm pelvisul până când picioarele noastre formează două unghiuri de 90 de grade. Rularea cu metoda Tábata Alergarea mai mult de 40 de minute la alergare nu este cea mai eficientă pentru arderea grăsimilor.

Dacă doriți să vedeți rezultate bune într-un timp scurt, o opțiune foarte bună este metoda Tábata. Care este această metodă pentru a arde cate kg slabesti cu fasting Pentru a alerga și a arde grăsimi folosind metoda Tábata, idealul este, mai întâi, să vă încălziți făcând pedul de ardere a grăsimilor timp de 5 sau 10 minute.

Odată ce timpul de odihnă a trecut, sprintem din nou timp de 20 de secunde și așa mai departe. Scopul este de a face 6 până la 8 sprinturi care rulează la maximum și, odată ce acest lucru este făcut, continuați să faceți jogging timp de 5 minute pentru a permite corpului să se adapteze din nou la calm.

Metoda Tábata este o resursă care o solicită, ceea ce ne face să ne cerem mult de noi înșine, dar poate fi folosit de oricine fără probleme de sănătate legate de sistemul cardiovascular.

eco slim gramaj dieta rina cat slabesti

Desigur, înainte și după fiecare ședință este necesar să vă hidratați foarte bine și este recomandabil să nu faceți acest exercițiu în două zile consecutive; Este recomandabil să vă odihniți timp de minimum 48 de ore înainte de a utiliza din nou metoda Tábata. Bonus: fier Acesta nu este tocmai un exercițiu de ardere a grăsimilor, dar servește la tonifierea și menținerea în formă a multor mușchi ai corpului printr-un exercițiu foarte simplu.

În plus, nu are nevoie de niciun echipament special, deci poate fi realizat aproape oriunde. Pentru a face acest lucru, ne întindem cu fața în jos pe o suprafață plană, menținând corpul drept și apoi ne ridicăm suficient pentru ca coatele și antebrațele să fie susținute ferm pe podea, paralele între ele, în timp ce forțăm abdominalele astfel încât toracele, care a fost înclinat, rămâne rigid.

În acest fel, ne punem toată greutatea pe pedul de ardere a grăsimilor și pe bilele picioarelor și îndurăm. La început, putem încerca să rămânem așa timp de 15 secunde. Dacă este foarte ușor pentru noi, putem încerca să ținem așa un minut și jumătate, două sau trei minute.

pierderea în greutate de biotină înainte și după slabit mihai morar

În plus, pentru a complica acest exercițiu și a-i înmulți potențialul de tonifiere, putem ridica ușor picioarele, luându-le alternativ de la sol și proiectându-le înapoi, menținându-le rigide. Putem face acest exercițiu de 3 sau 4 ori, pedul de ardere a grăsimilor un minut și jumătate între fiecare serie.

Niciunul dintre aceste exerciții de ardere a grăsimilor nu va fi eficient dacă le facem neglijând complet dieta noastră. Pentru a elimina tifonul din corpul nostru, este foarte important să nu ne consumăm în exces în carbohidrați și să reglăm și grăsimea din alimentele pe care le consumăm, deși este foarte important să includem alimente grase în dieta noastră, atâta timp cât acestea sunt sănătoase cum ar fi nuci și să nu abuzăm de ele.