Obiective pe termen lung de pierdere în greutate. 1. Stabiliți obiectivele drepte

Obiective de pierdere în greutate

Cum să setați obiectivele de scădere în greutate by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Stabilirea obiectivelor de scădere în greutate este probabil unul dintre pașii mai dificili ai unui program de scădere în greutate.

Cât de mult trebuie să pierzi și cum calculezi numărul ăsta? Modul în care majoritatea dintre noi se apropie este alegerea unui număr bazat pe ceea ce am folosit pentru a cântări sau, probabil, ceea ce am dorit întotdeauna să cântărească, dar este un obiectiv realist?

Obiective mici de pierdere în greutate

Dacă pierdeți din greutate pentru sănătatea dvs. Dar dacă aveți ceva mai specific în minte ca o anumită dimensiune de îmbrăcăminte pe care doriți să o potriviți? Problema este că nu există într-adevăr o greutate stabilită care să echivaleze cu o dimensiune a îmbrăcămintei și, pentru femei, mărimile de îmbrăcăminte diferă de la companie la obiective de pierdere în greutate.

Deci, care este răspunsul la toate aceste întrebări?

  1. Vasile pierde în greutate
  2. Arde burta gras 30 de zile
  3. Pierdere în greutate de înaltă tehnologie omaha recenzii
  4. Pierde greutatea fără a obține sânii mai mici
  5. Pierdere în greutate sigură alăptați
  6. Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?

Primul pas este să învățați cum să setați obiectivele de scădere în greutate care să poată măsura efectiv. Cheia pentru stabilirea obiectivelor de scădere în greutate este de a respecta standardul de setare a obiectivelor, ceea ce înseamnă că este neest să fie SMART.

Un obiectiv inteligent este: specific, măsurabil, realizabil, realist și tangibil.

obiective de pierdere în greutate

Du-te tot drumul înapoi la elementele de bază și începe prin a imagina dacă într-adevăr trebuie să piardă în greutate. Ai nevoie să scapi de greutate? Dacă vorbești cu majoritatea oamenilor, probabil că vei găsi că toată lumea simte că au nevoie să piardă în greutate, chiar și oamenii care par să aibă o greutate sănătoasă.

Deseori, obiectivele noastre de scădere în greutate se bazează pe ceea ce credem că ar trebui să arătăm mai degrabă decât ceea ce este rezonabil pentru corpurile noastre chiar acum. Există parametri largi de utilizat pentru a afla dacă trebuie să pierdeți în greutate, dar, în general, un candidat pentru pierderea în greutate poate avea următoarele caracteristici: Un IMC de peste 25 Un raport talie-șold mai mare de 0,8 pentru femei și mai mare de 1,0 bărbați O circumferință abdominală de peste 35 de centimetri la femei și 40 centimetri la bărbați Desigur, acestea nu sunt singurele indicii care ne spun că trebuie să scăpăm în greutate.

Simți că tragi cu dintii de ține să te redresezi când te simți învinsă, poate dezamăgită, iar obiectivul tău de a pierde încă 10 kilograme dintr-o dată nu mai pare atât de important sau atât de urgent. Cum să-ți atingi obiectivele de pierdere în greutate de vară Soluție: Fă o viziune clară asupra obiectivului tău. Care este obiectivul din spatele obiectivului? Trebuie să meargi mai adânc decât obiectivul scăderii în greutate. Vrei să poți ține pasul cu copiii tăi?

Există acele indicații enervante cum ar fi hainele strânse, ieșirea din respirație făcând activități simple sau urcând pe o scară pentru prima dată în timp. Cu toate acestea, înainte de a vă stabili obiective bazate pe ceea ce credeți că ar trebui să cântăriți, discutați cu medicul dumneavoastră. El sau ea va avea, de obicei, acces la grafice înălțime-greutate sau alte resurse care vă pot ajuta să găsiți o gamă sănătoasă de greutate pentru tipul corpului dumneavoastră.

Stabilirea obiectivelor Dacă ați stabilit că este necesar să pierdeți în greutate, următorul pas este să stabiliți un obiectiv rezonabil pentru pierderea în greutate.

Exemplu obiective de pierdere în greutate

Există o serie de factori care afectează greutatea, deci este mai bine să luați rezultatele pe care le obțineți cu un bob de sare. De exemplu, IMC este afectat de cât de mult aveți mușchii De fapt, mulți experți sugerează că IMC poate fi foarte înșelătoare și poate fi mai bine să utilizați raportul talie-șold pentru a vă stabili obiectivele. Un alt mod de a face acest lucru este să vă concentrați mai puțin pe o greutate țintă și mai mult pe luarea de alegeri sănătoase în fiecare zi pentru a vă reduce calorii.

obiective de pierdere în greutate

O modalitate de a vă uita la aceasta este cea mai mică greutate durabilă. În acest caz, ați crea un deficit de calorii cu dietă și exerciții fizice și lăsați-vă corpul să răspundă agenți de slăbire aceasta în timp.

În cele din urmă, vei ajunge la o greutate pe care o poți susține și o să te simți bine.

Obiective pe termen scurt pentru pierderea în greutate

Fa un plan Cu toate acestea vă stabiliți obiectivele de pierdere în greutate, ar trebui să înregistrați acest obiectiv și apoi să faceți un plan pentru a ajunge la el. Uitați-vă obiectivul obiectiv: este specific, măsurabil, realizabil, obiective de pierdere în greutate și tangibil?

  • Setarea obiectivelor SMART pentru pierderea în greutate
  • Crearea listei de motivați pentru a pierde în greutate 5 moduri de a vă face dieta să funcționeze mai bine Setarea obiectivelor SMART pentru pierderea în greutate Gestionarea greutăţii Exemplu obiective de pierdere în greutate Realistic Timely Scopurile de pierdere în greutate sunt bune, mai ales dacă sunt pe termen lung.
  • Cum să ardeți grăsimea de sân
  • Poate că te lupți cu un program de pierdere în greutate, care pare să fie târât.
  • Stabiliți obiectivele drepte Adăugați în lista de dorințe Instalați Căutați gătit pentru dietă?

Iată un exemplu pentru a vedea cum funcționează: Maria are o înălțime de 5'7 "și cântărește de kilograme. În conformitate cu calculatoarele de mai sus, IMC-ul ei este de 25,1, care se încadrează în categoria" excesului de greutate ".

Stabiliți obiective SMART pentru pierderea în greutate

Obiectivul Mariei : să pierdeți 10 kilograme în 12 săptămâni. Pentru a face acest lucru, va trebui să taie sau să exercite de calorii în fiecare zi.

obiective de pierdere în greutate

Folosind o combinație de dietă și exercițiu este cel mai bun mod de a pierde în greutate de la dieting de-a lungul poate duce la pierderea masei musculare. Masa musculară este mai activă din punct de vedere metabolic decât grăsimea, deci doriți să păstrați tot musculatura pe care o aveți și să adăugați mai mult la formarea de forță.

Cum să-ți faci obiective mici de pierdere în greutate

Planul lui Mary de a-și atinge obiectivele: Înlocuiți-o dimineața Egg McMuffin de calorii cu un castron de fulgi de ovăz aproximativ de calorii. Înlocuiți o cocs de calorii cu apă spumante 0 calorii. Mers pe jos timp de cel puțin 30 de minute la 3,0 mph 3 zile pe săptămână aproximativ de calorii arse.

  • Stabiliți obiective SMART pentru pierderea în greutate
  • Scopul pierderii de greutate (setare și planificare)
  • Exemple de obiective de pierdere în greutate - flaviumoldovan.ro
  • Obiective pe termen lung de pierdere în greutate 7 motive reale pentru care nu slăbești
  • Te-ai hotărât să slăbești în noul an?
  • Slimming logos
  • Ați decis să pierdeți în greutate în Anul Nou?
  • Exemple de obiective de pierdere în greutate 3 motive pentru care nu poți să slăbești pierderea de grăsime co2 Reducerea mâncării prăjite și a deserturilor Inclusiv fructe și legume Rezumat: Alegeți un plan de alimentație pe care îl puteți respecta pe termen lung și evitați dietele extreme sau rapide.

Forța de tren 2 zile pe săptămână timp de 30 de minute aproximativ de calorii arse Calorii totale arse în fiecare zi: - în funcție de exerciții. Privind la acest exemplu, puteți vedea că acestea sunt schimbări destul de modeste.

Exemplu obiective de pierdere în greutate - Menţinerea greutăţii

Mary nu își reînnoiește întreaga dietă, ci doar alege câteva lucruri pe care le poate schimba pentru a începe. Ce este interesant este faptul că, pe măsură ce continuă cu comportamentele sale sănătoase, va începe să facă și mai mult, nu doar pentru că dorește să piardă în greutate, ci pentru că se va simți mai bine, mai puternică și mai încrezătoare.

obiective de pierdere în greutate

Încearcă să îți obiective de pierdere în greutate obiectivele în anumiți pași ca acesta și să urmărești progresul. Nu uitați să ajustați obiectivul oricând doriți.

Obiective pe termen lung de pierdere în greutate. 1. Stabiliți obiectivele drepte

Dacă găsiți că nu pierdeți greutatea cât de repede ați crezut și acest lucru este foarte normalschimbați-vă greutatea țintă sau durata de timp până la atingerea acesteia. Amintiți-vă că obiectivul dvs. ACE Fit Informații de fitness. Un studiu deschis al unei intervenții comportamentale bazate pe acceptare pentru scăderea în greutate.

Practici cognitive și comportamentale. Related Content.

obiective de pierdere în greutate