Primele lucruri mai întâi: în ce fel diferă macro-urile de calorii?

Macro count pentru pierderea de grăsimi. Paleo macro raport pentru pierderea in greutate

Folosit popular de persoanele care caută să scadă în greutate sau să crească masă musculară, numărarea macronutrienților macros vă poate ajuta să atingeți diverse obiective de sănătate. Aceasta presupune urmărirea caloriilor și tipurilor de alimente pe care le consumi pentru a atinge anumite obiective de calciu și macronutrienți. Deși numărarea macro-urilor este relativ simplă, poate fi confuz dacă abia începi. Acest articol explică avantajele contorizării macro-urilor și oferă un ghid pas cu pas despre cum să începeți.

Ce sunt Macronutrienții? Pentru a număra cu succes macronutrienții, este important să știm ce sunt și de ce unii oameni au nevoie de raporturi de macronutrienți diferiți decât alții. Carbohidrați Carbohidrații includ zaharuri, amidonuri și fibre 1.

pierdere în greutate windsor ontario arderea grăsimilor mai eficient

Majoritatea tipurilor de carbohidrati se descompun în glucoză, sau zahăr din sânge, pe care corpul tău fie le folosește pentru energie imediată, fie se depozitează ca glicogen - macro count pentru pierderea de grăsimi de stocare a glucozei - în ficat și mușchi.

Carbohidrații furnizează 4 calorii pe gram și constituie de obicei cea mai mare parte din aportul caloric al oamenilor. Carbohidrații se găsesc în alimente precum cereale, legume amidon, fasole, produse lactate și fructe.

Paleo pierderea pentru

Corpul dvs. Grăsimile se găsesc în alimente precum uleiuri, unt, avocado, nuci, carne și pește gras. Proteinele sunt vitale pentru procese precum semnalizarea celulelor, funcția imunitară și construirea de țesuturi, hormoni și enzime.

  1. Cum să numărați macro-urile: un ghid pas cu pas - Nutriție -
  2. Paleo macro raport pentru pierderea in greutate |
  3. Arzător de grăsimi xenical.
  4. Pierderea involuntara in greutate nu este consecutiva unei diete de slabire si nici anorexiei, ci este consecinta anumitor boli la care ne vom referi in cele ce urmeaza.
  5. Gl pierderea în greutate |
  6. Urmăriți pierderea în greutate cu prietenii |
  7. Urmăriți pierderea în greutate cu prietenii Urmăriți prietenii greutate Add: cumot39 - Date: - Views: - Clicks: Dieta pentru pierderea in greutate cu Maya Gogulan.

Cu toate acestea, recomandările proteice variază în funcție de obiectivele compoziției corpului, vârstă, sănătate și altele. Recomandările pentru macronutrienți variază în funcție de mulți factori.

Cum să numărați macro-urile: un ghid pas cu pas

Cum să le numeri Învățarea modului de numărare a macronutrienților face efort, dar este o metodă pe care o poate folosi oricine. Următorii pași vă vor începe.

Figurați-vă nevoile de calorii Pentru a vă calcula nevoile globale de calorii, trebuie să determinați cheltuielile energetice în repaus REE și cheltuielile energetice care nu se odihnesc NREE. REE se referă la numărul de calorii pe care o persoană arde în repaus, în timp ce NREE indică caloriile arse în timpul activității și digestiei 5.

pierderea de flab după pierderea în greutate ajuta la arderea buricului de grăsime

Pentru a vă determina nevoile generale de calorii, puteți utiliza fie un calculator online simplu, fie Mifflin-St. Caloriile pot fi adăugate sau scăzute din cheltuielile totale pentru a atinge obiective diferite.

Cu alte cuvinte, cei care încearcă să slăbească ar trebui să consume mai puține calorii decât cheltuiesc, în timp ce cei care doresc să câștige masa musculară ar trebui să crească caloriile.

Cum să urmăriți macro-urile

Decideți defalcarea Macronutrienților ideali După ce ați stabilit câte calorii să consumați în fiecare zi, următorul pas este să decideți ce raport de macronutrienți funcționează cel mai bine pentru dvs. Raportul dvs.

  • Mâncăruri simple ușoare de scădere în greutate
  • Ar trebui să numărați macro-urile în loc de calorii? - Pierdere În Greutate
  • Pierdere de greutate celebrități
  • Pierderea în greutate științifică americană
  • Adăugați în lista de dorințe Instalați Traduceți descrierea în română folosind Google Traducere?

Cineva care urmărește o dietă ketogenă ar avea nevoie de mult mai multe grăsimi și mai puține carbohidrați, în timp ce un sportiv de anduranță ar putea avea nevoie de un aport mai mare de carbohidrați. După cum vedeți, raporturile de macronutrienți pot varia în funcție de preferințele dietetice, obiectivele de pierdere în greutate și alți factori.

Urmăriți-vă aportul de macro și calorii Apoi, este timpul să începeți să urmăriți macro-urile.

Greutate pierderea

Cel mai convenabil mod de a urmări macrocomenzi poate fi printr-o aplicație precum MyFitnessPal, Lose Rezultatele pierderii în greutate konjac Aceste aplicații sunt prietenoase pentru utilizator și sunt concepute special pentru a simplifica macro-urile de urmărire.

În plus, o scară digitală de alimente vă poate ajuta să vă urmăriți macro-urile - deși nu este necesar. Dacă investiți într-unul, cântăriți fiecare mâncare pe care o mâncați înainte de a o conecta la aplicația dorită. Mai multe aplicații au macro count pentru pierderea de grăsimi scaner de coduri de bare care introduce automat o porție a unui aliment scanat în jurnalul dvs.

Ce sunt Macronutrienții?

Puteți, de asemenea, scrie macro-uri într-un jurnal fizic. Metoda depinde de preferințele dvs. Rețineți că nu este necesar să atingeți exact obiectivele dvs.

pierdere în greutate la vârsta de 65 de ani pierde brațul de grăsime rapid fără greutăți

Încă îți poți îndeplini obiectivele, chiar dacă mergi câteva grame peste sau sub fiecare zi. Exemplu de numărare Iată un exemplu despre cum să calculați macronutrienții pentru o dietă de 2. Beneficii Numărătoarea de macronutrienți poate oferi mai multe beneficii. Poate îmbunătăți calitatea dietei Numărarea macro-urilor vă poate concentra atenția asupra calității alimentelor și nu a conținutului de calorii. De exemplu, un bol de cereale zaharoase poate avea un număr similar de calorii ca un bol de ovăz completat cu fructe de pădure și semințe de dovleac, dar aceste mese variază mult în conținutul de macronutrienți.

Pastila de dieta contra counter? Greutate cauze pierdere in - panavaida.ro

Numărarea macro-urilor vă poate determina să alegeți un aliment mai sănătos, dens de nutrienți, pentru a îndeplini seturile de macronutrienți stabilite.

Cu toate acestea, alimentele nesănătoase pot încă să se încadreze în macrocomenziile și caloriile dvs.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Traduceți descrierea în română folosind Google Traducere?

Poate promova pierderea în greutate Numărarea macro-urilor poate fi deosebit de eficientă pentru pierderea în greutate, deoarece stabilește recomandări dietetice specifice. De exemplu, urmărirea macro-urilor îi poate ajuta pe cei care urmează diete bogate în proteine, cu conținut scăzut de carbohidrați, care sunt asociați cu pierderea în greutate 9.

În plus, cercetările arată că urmărirea aportului alimentar poate ajuta la menținerea greutății pe termen lung Poate ajuta cu obiective specifice Numărarea macronutrienților este populară în rândul sportivilor și celor cu obiective specifice de sănătate, altele decât pierderea în greutate.

Numărarea macro-urilor este esențială pentru persoanele care trebuie să consume anumite cantități de macronutrienți pentru a stimula performanța și a câștiga masa corporală slabă. Numărarea macro-urilor poate asigura satisfacerea nevoilor dvs.

pierderea în greutate în branson pierderea în greutate castlegar bc

Poate promova o alimentație mai sănătoasă și o calitate a dietei îmbunătățită. Cum să-ți îndeplinești nevoile În funcție de intervalele de macronutrienți, cei care numără macrocomenzi pot avea nevoie să adauge sau să reducă alimentele bogate în carbohidrați, grăsimi sau proteine.

Account Options

Următoarele sunt exemple de alimente sănătoase pentru fiecare macronutrient. Unele alimente sunt bogate în mai multe macronutrienți și pot satisface diferite nevoi macro. Carbohidrați Cereale, inclusiv ovăz, orez brun și quinoa Paste din grâu integral Legume cu amidon, cum ar fi cartofi, cartofi dulci și dovlecei de iarnă Fructe precum fructe de pădure, banane, ananas și mere Fasole, linte și mazăre.