Pierderea în greutate vs pierderea de inci

Inci versus pierderea în greutate

Slăbește încet Ați decis să includeți exerciții fizice în planul de slăbire. Cele mai multe programe sănătoase de slăbit includ exerciții fizice. Hainele tale sunt mai libere și te simți mai slab în jurul secțiunii medii și, eventual, în coapse și șolduri.

inci versus pierderea în greutate

Este posibil să nu pierdeți în greutate, dar vă îndreptați spre atingerea acestui obiectiv de slăbire. Bacsis Puteți pierde centimetri fără a pierde în greutate.

Kilograme de pierdere în greutate vs inci. Greutate Pierdere Vs. Pierdere de centimetri

Asta nu înseamnă că inci versus pierderea în greutate devii mai sănătos. Apa cu lamaie slabeste tpu în greutate este pierderea de grăsime corporală. Prin exerciții, probabil că înlocuiți acea grăsime cu mușchi. Grăsimea ocupă mai mult spațiu decât mușchiul. Deci, chiar dacă nu pierdeți kilograme, pierdeți în continuare grăsimi nesănătoase.

inci versus pierderea în greutate

Mușchi versus grăsime Când faci mișcare, corpul tău creează mușchi. Dacă ați început un nou program de exerciții sau dacă v-ați îmbunătățit jocul, probabil că creați mai mult mușchi.

Deci, în timp ce pierzi grăsime, nu pierzi neapărat în greutate.

inci versus pierderea în greutate

În schimb, faci ceva mai bun pentru corpul tău, potrivit unui studiu din mai despre culturismul atletic în Journal of International Sports Nutrition. Asta câștigă mușchi.

Nu este adevarat. O lira este o lira. Un kilogram este egal cu 16 uncii, indiferent de felul în care inci versus pierderea în greutate tăiați. Cu toate acestea, ceea ce este adevărat este că grăsimea ocupă mai mult spațiu în corp decât mușchii.

Câți kilograme să pierzi un inch: Măsurează-ți pierderea în greutate după talie

Gândiți-vă în acest fel. Mușchiul este compact și ferm. Grăsimea nu este la fel de fermă. Dieteristul și dieteticianul sportiv înregistrat de la Baylor College of Medicine, RobertaAnding, îl descrie în termeni vizuali într-o publicație din august a Universității Baylor: Un kilogram de marshmallows ocupă mai mult spațiu decât un kilogram de stafide.

Ambii, cu toate acestea, cântăresc un kilogram. Cheia construirii musculaturii Este posibil ca regimul dvs.

Kilograme de pierdere în greutate vs inci

Ca urmare, pierzi centimetri, dar nu greutate. Câștigi masă corporală slabă consumând alimente cu proteine, răspândite în mod ideal pe parcursul zilei, spune Anding. Ea adaugă că cealaltă jumătate a acelei ecuații încorporează antrenamentul de rezistență. Dacă pierzi centimetri, atunci probabil că îți lucrezi mușchii până la oboseală, astfel încât aceștia să devină mai puternici.

Faceți acest lucru dacă vă pierdeți o parte din grăsimea corporală și o înlocuiți cu mușchi. Deoarece mușchiul respectiv ocupă mai puțin spațiu, pierzi centimetri.

Pierderea în greutate vs pierderea de inci

Pierderea de inci, dar nu de lire sterline Dacă pierdeți centimetri, dar nu și kilograme, este posibil să faceți ceva care, în cele din urmă, vă va îmbunătăți sănătatea, potrivit unui studiu din februarie în revista Obesity - este posibil să construiți o masă musculară slabă. Dacă încercați să pierdeți în greutate fără să vă măriți exercițiile zilnice, riscați să pierdeți o parte din țesutul muscular slab împreună cu grăsimea, potrivit numărului din octombrie al revistei Sports Medicine din Noua Zeelandă.

Pe de altă parte, scrisoarea Harvard Heart din 15 mai spune că construirea mușchilor în timp ce încercați să slăbiți vă ajută să vă creșteți metabolismul, ceea ce vă ajută să vă îndepliniți obiectivele privind pierderea de grăsime.

inci versus pierderea în greutate

Dacă pierdeți mușchiul respectiv, riscați să vă recâștigați greutatea pe care ați pierdut-o, potrivit unui articol din ianuarie din Obezitate. Metabolism și pierderea în greutate Câștigând mușchi și pierzând centimetri, vă accelerați metabolismul, potrivit unui articol din iulie inci versus pierderea în greutate Harvard Health Publishing. Deși este posibil să nu vă ajute să pierdeți în greutate pe termen scurt, vă ajutați corpul să controleze creșterea în greutate și, eventual, să slăbească, pe termen lung.

Metabolismul este pur și simplu o serie de reacții chimice care creează și descompun energia sau viteza cu care arzi calorii. Rata metabolică de odihnă, cunoscută sub numele de rata metabolică bazală, sau BMR, este rata la care organismul consumă energie sau arde acele calorii.

Genele determină parțial acest lucru. Cu toate acestea, celelalte părți ale ratei metabolice sunt stabilite în funcție de activitățile zilnice și de exercițiile zilnice. Concentrați-vă pe sănătate, nu pe greutate Probabil că v-ați gândit întotdeauna că a lua mai puține calorii a fost singura modalitate de a pierde în greutate.

Pierde inci sau greutate mai întâi

De aceea, obiectivul dvs. Pe măsură ce corpul tău devine mai muscular, va deveni mai subțire, potrivit Harvard Health. Acesta este un semn că exercițiul fizic și planul dvs. Concentrarea pe cântar nu vă afectează neapărat obiectivele de slăbire, potrivit unui studiu prezentat la reuniunea din noiembrie a American Heart Association.

  • Arderea grăsimilor artinya
  • World's Roundest Object!
  • Persoana pierde in greutate Pastile de grasime arzatoare cel mai bun grăsimi bun BetterMe app offers a real personal trainer experience and takes your workouts up a notch.
  • Pierde greutatea cafea subțire delicios efecte secundare

Dar, greutatea de pe cântar nu vă spune cât de mult mușchi ați câștigat și cât de mult grăsime ați pierdut. Utilizarea acestui calculator de grăsime corporală vă poate ajuta să vă dați seama că sunteți pe cale să vă atingeți obiectivele.

Câți kilograme să pierzi un inch: Măsurează-ți pierderea în greutate după talie Câți kilograme să pierzi un inch Măsurarea succesului în scăderea în greutate poate părea o sarcină ușoară - stai pe cântar și vei vedea tot ce este necesar. În realitate, scările nu vă spun adevărul final.

Măsuri inci versus pierderea în greutate compoziție corporală Când pierdeți centimetri, dar nu greutate, vă schimbați în continuare compoziția corpului. Măsurarea circumferinței taliei este un instrument pentru a determina dacă sunteți expus riscului anumitor boli. Pentru femei, o talie de peste 35 de centimetri, iar pentru bărbați, o talie de peste 40 de centimetri, vă prezintă un risc mai mare de boli de inimă și diabet de tip 2, potrivit Institutului Național de Sănătate.

BMI, sau indicele de masă corporală, pe de altă parte, folosește înălțimea și greutatea pentru a vă estima grăsimea corporală. Cu toate acestea, dacă sunteți un sportiv sau aveți o construcție musculară, NIH spune că utilizarea scalei IMC poate supraestima procentul real de grăsime corporală.

Raportul talie-șold Dacă pierdeți centimetri, dar nu pierdeți încă în greutate, o măsură mai bună a obiectivului pe termen lung este să vă măsurați raportul talie-șold sau WHR. Un studiu din numărul 1 din decembrie al revistei Annals of Internal Medicine a arătat că, dacă aveți un IMC normal, dar un WHR ridicat, aveți un risc crescut de moarte.

Pierderi de inci fără pierderea în greutate

Acest risc este mai mare pentru bărbați decât pentru femei. Inci versus pierderea în greutate această măsură ca ghid pentru sănătatea dumneavoastră și discutați cu medicul dumneavoastră dacă sunt necesare măsuri de slăbire.

Câștigă mușchi, nu grăsime Pentru a câștiga mușchi și a pierde grăsimi, trebuie să acordați atenție dietei, precum și antrenamentului de forță. Jurnalul a sugerat că sportivii iau un nivel mai ridicat de proteine, împreună cu mai mulți carbohidrați, în timp ce își revin aportul de grăsimi.

Slăbește încet Scopul tău de slăbire nu ar trebui să fie acela de a slăbi rapid. În schimb, concentrați-vă pe a mânca mai bine și a vă crește exercițiile. Pierderea în greutate la aproximativ 1 până la 2 kilograme pe săptămână, împreună cu creșterea exercițiilor fizice, este o modalitate durabilă de a pierde în greutate și de a face schimbările de stil de viață de care aveți nevoie pentru a-l menține, potrivit Clinicii Mayo.

Amintiți-vă că ar trebui să vă informați întotdeauna medicul cu privire la activitățile dvs.