Pierderea în greutate după ce ați avut gemeni

Gemenii care alăptează vă ajută să pierdeți în greutate

Dieta sănătoasă de alăptare pentru pierderea în greutate postpartum Alăptarea are mai multe beneficii pentru bebeluș și pentru mama care alăptează. Poate reduce riscul de infecții la bebeluși, reducând în același timp riscul anumitor boli, cum ar fi diabetul de tip 2, pentru mamele care alăptează 1.

Alăptarea exclusivă poate ajuta, de asemenea, o mamă să piardă în greutate.

Dar cum alăptarea arde calorii și cât poate contribui alăptarea la pierderea în greutate postpartum? Această postare răspunde la toate întrebările dvs.

Comentarii (24)

Alăptarea ajută la scăderea în greutate postpartum? Alăptarea vă poate ajuta să pierdeți excesul de greutate postpartum 2.

sudated pe pierdere în greutate

Cercetările indică faptul că femeile care alăptează exclusiv în primele șase luni sunt mai predispuse să slăbească în urma alăptării 3. Femeile care continuă să alăpteze peste șase luni pot continua să slăbească.

ejercicios burner de grăsime

Pierderea în greutate de la alăptare ar putea fi influențată de alți factori, cum ar fi aportul total de calorii, nivelul de activitate fizică și starea generală de sănătate a femeii care alăptează. Este posibil să trebuiască să gestionați alți factori pentru a obține o pierdere optimă în greutate de la alăptare, menținând în același timp copilul hrănit.

Dacă intenționați să pierdeți în greutate, este recomandabil să respectați o dietă sănătoasă și o rutină zilnică de exerciții fizice împreună cu alăptarea. Puteți consulta un nutriționist certificat pentru a planifica o dietă bine echilibrată și un plan de exerciții fizice pentru a merge împreună cu alăptarea.

Cum arde caloriile alăptarea?

  1. Ce ierburi naturale pentru pierderea în greutate
  2. Nici o pierdere în greutate într o lună
  3. Greutatea pierde scufundarea corpului
  4. Pierdere în greutate dr în el paso tx

Producția de lapte matern implică utilizarea de calorii suplimentare. Organismul poate exploata rezervele de grăsime de la sarcină pentru a satisface cererea de energie suplimentară. Alăptarea exclusivă pentru cele șase luni și continuarea alăptării după șase luni, împreună cu exerciții fizice adecvate și o dietă adecvată, pot provoca utilizarea susținută de calorii suplimentare și pot ajuta la pierderea în greutate pe termen lung prin alăptare.

Câte calorii poți arde în timpul alăptării?

Pierdeți în greutate după sarcina gemenilor | FAMILIE

O mamă sănătoasă care alăptează arde în jur de până la kilocalorii Kcal pe zi, producând lapte 4. Această cheltuială de calorii ar putea contribui la pierderea în greutate postpartum, dar poate fi influențată și de alți factori, cum ar fi greutatea postpartum, nivelurile de activitate fizică și dieta unei femei.

Câte calorii ar trebui să consume mamele care alăptează? Centrele pentru controlul și prevenirea bolilor CDC recomandă femeilor sănătoase care alăptează să consume suplimentar până la Kcal pe zi, dincolo de recomandarea calorică pentru femeile care nu sunt însărcinate 5.

puteți să pierdeți în greutate dacă sunteți gravidă

De exemplu, o femeie moderat activă, care alăptează, ar trebui să consume aproximativ Kcal în fiecare zi în comparație cu Kcal pentru o femeie care nu alăptează 6. Cu toate acestea, aportul de calorii pentru o mamă care alăptează ar putea depinde în mod semnificativ de mai mulți factori, inclusiv frecvența hrănirii, greutatea postpartum și dacă alăptează gemeni. Puteți consulta un consultant în lactație sau un nutriționist autorizat pentru a vă cunoaște aportul personalizat de calorii.

Caloriile suplimentare pot provoca creșterea în greutate? Dacă medicul dumneavoastră consideră că greutatea postpartum se încadrează în intervalul normal, consumul de calorii suplimentare în timpul alăptării nu cauzează de obicei creșterea în greutate.

Sarcina - Respiră! – Săptămânile 16-20 (Iunie 2021)

Experții recomandă o cantitate suplimentară de până la Kcal pe zi pentru a sprijini producția de lapte matern la femeile cu greutate postpartum în intervalul normal de greutate 7. Dacă greutatea postpartum este în intervalul mai mare, puteți discuta despre aportul de calorii cu medicul dumneavoastră sau cu un nutriționist certificat pentru o scădere optimă în greutate. Rețineți că consumul de alimente bogate în grăsimi, bogate în zahăr și procesate ar putea duce la creșterea în greutate, chiar dacă greutatea dvs.

Odată ce bebelușul începe solidele, puteți planifica din nou aportul de calorii. Mamele care alăptează au nevoie de obicei de calorii suplimentare în timpul alăptării exclusive.

Complex de ciocolată subțire:

Cererea de calorii s-ar putea schimba pe măsură ce bebelușul trece la solide și alăptarea mindset pentru a pierde în greutate mai puțin frecventă.

Dieta sănătoasă de alăptare pentru pierderea în greutate postpartum CDC recomandă femeilor care alăptează să urmărească o scădere graduală și consistentă în greutate 8. Pierderea în greutate prea repede poate afecta alimentarea cu lapte matern.

sfaturi și trucuri pentru pierderea rapidă în greutate

Iată câteva sfaturi despre dietă pentru a ajuta la obținerea unei pierderi în greutate sănătoase în timpul alăptării 9. Nu săriți peste mese. În schimb, planificați cinci până la șase mese mici pe parcursul zilei.

Cum să slăbești după ce ai născut gemenii

Mănâncă cereale integrale și cereale, cum ar fi pâine integrală, paste multicereale și fulgi de ovăz, în dieta ta zilnică. De asemenea, puteți încerca să adăugați mei, cum ar fi mei de coadă de vulpe și hrișcă în dieta dumneavoastră.

Includeți două porții de fructe de sezon și trei porții de diverse legume în dieta zilnică. Adăugați două porții de alimente de înaltă calitate, bogate în proteine, cum ar fi fructe de mare cu conținut scăzut de mercur, ouă, carne slabă, lactate, fasole, leguminoase, semințe și nuci.

Alegeți opțiuni de gustare sănătoase, bogate în fibre și proteine, care vă pot menține plin mai mult timp și controla durerile de foame.

Auto-îngrijire pentru mamă care alăptează

Popcorn-uri, salată mixtă de fructe și bastoane de legume cu hummus sunt câteva opțiuni de încercat. Rămâi hidratat și bea multă apă.

Experții în alăptare recomandă să beți sete și un pic mai mult ca apă simplă, limonadă proaspătă de casă, apă de cocos și apă de lămâie. Limitați aportul de cofeină la cel mult mg, adică două până la trei căni de cafea pe zi.

Consumul prea mult de cofeină vă poate deshidrata și poate afecta producția de lapte matern Evitați cât mai mult consumul de alcool. Puteți citi mai multe despre alcool și alăptare aici.

Care este greutatea câștigată?

Limitați aportul de băuturi bogate în zahăr, cum ar fi sucurile și sucurile de fructe, deoarece acestea pot contribui la gemenii care alăptează vă ajută să pierdeți în greutate în greutate. În schimb, mănâncă fructe întregi. Evitați alimentele procesate cu conținut ridicat de grăsimi și bogate în calorii, cum ar fi mâncarea rapidă, deoarece poate provoca creșterea în greutate în exces.

renunțarea la zahăr pierde grăsimea

După ce ați gemenii care alăptează vă ajută să pierdeți în greutate cu un medic, un nutriționist autorizat sau un consultant în alăptare, puteți stabili un plan pentru pierderea în greutate dorită.

Alăptarea are mai multe beneficii vitale pentru bebeluș și mamă. Puteți să vă alăptați exclusiv copilul cel puțin șase luni și să continuați să alăptați chiar și dincolo. Alăptarea exclusivă, împreună cu alimentația sănătoasă, un stil de viață activ și un somn adecvat, pot ajuta la pierderea treptată a greutății fără a afecta hrana bebelușului.

scrisoare informală cum de a pierde în greutate