Articole similare

Fibră ridicată pentru pierderea în greutate. Alimente bogate în fibre pentru pierderea în greutate - lista - Produse

Puteți mânca fructe de padure - doar o jumătate de kilogram de coacăze! Dar nu vei mânca atât de mult în fiecare zi.

Pentru ce este necesar corpul?

Unul dintre principalii furnizori de fibre dietetice este pâinea de secară 8,3 g fibră la g pâinecereale 8 g fibrărola medicului cu tărâțe - 13 g fibrăcereale ovăz - ovăz rulat, hrișcă - prin g fibră. Dar contează câtă pâine mănânci? O felie de pâine cântărește g, o farfurie mare de fulgi de ovăz - doar 40 g cereale. Un bol mare de hrișcă conține doar 8 grame de fibre. În special, lipsește fibra dietetică, în special fibra, pentru copii, este dificil să-i forțeze să mănânce salate de legume, pâine cu cereale integrale, leguminoase.

Cum poate ajuta fibra cu pierderea în greutate

Salvați nuci și fructe uscate. Dacă vă revizuiți dieta și începeți să mâncați mai multe alimente bogate în fibre, apare fibră ridicată pentru pierderea în greutate moment deloc plăcut - o creștere a cantității de carbohidrați sau grăsimi și calorii totale.

Cert este că în fructe și fructe uscate, de exemplu, pe lângă fibra dietetică, există o masă de zaharuri, în nuci - grăsimi. În aceleași mere, pe lângă pectină și fibre, 10 g zaharuri la g greutate, în prune - 38 g zahăr. Aportul mediu de carbohidrați pentru o persoană este de g în funcție de greutate și de activitatea fizică.

La fel se întâmplă și cu nuci și semințe - puteți sorta grăsime, a cărei normă este de aproximativ g pe zi.

nici un xplode pentru pierderea în greutate

Am încercat să compun mâncarea zilnică pe zi, de la cele mai obișnuite produse, pentru a o aduce mai mult sau mai puțin la norme. Sincer, nu este atât de ușor! Total: g proteine, 44,6 g grăsimi, g carbohidrați, din care 39 g fibre dietetice, total kcal. Puteți înlocui uleiul vegetal cu unt, adăugându-l în farfurie, apoi va trebui să mâncați legume crude pentru a nu trece peste bord cu grăsimi și calorii.

MEDITAŢII PENTRU PIERDEREA IN GREUTATE - MARIANNE WILLIAMSON;

Opțiune dietetică: îndepărtați toate merele din avalon fat burner watsons de mai sus, adăugați o farfurie cu linte fiartă g și obțineți: g proteine, 43 g grăsimi, g carbohidrați, din care 39 g fibră dietetică, kcal în total - o opțiune mai potrivită - un deficit redus calorii și mai puține carbohidrați te vor ajuta să pierzi niște grăsimi. O altă variantă a dietei: eliminăm complet zahărul, îl înlocuim cu g de prune o bucată fără gropi cântărește gapoi lintea urâtă poate fi înlocuită cu o porție de g de cartofi coapte în condimente fără ulei sau cu o picătură de ulei.

Obținem: g proteine, 44 g grăsimi, g carbohidrați, din care 38,6 g fibră dietetică, total kcal.

semne pe care le ard grăsime

Uneori, există momente în care nu există dorință sau oportunitate de a mânca legume și fructe. Cel mai adesea, acest lucru este în procesul de a pierde în greutate. Aici se taie carbohidrații uneori grăsimile.

Puteți mânca g fibre pe zi. Dacă urmați o dietă, cantitatea crește până la g. Dar trebuie să faceți acest lucru treptat, în caz contrar, diaree, flatulența poate apărea. Dacă nu vă simțiți bine, reduceți alimentele cu fibre. La urma urmei, o dietă ar trebui să ajute, nu să facă rău.

Și se reduc foarte mult - mai puțin de g pe zi. Dar atunci aportul de fibre dietetice este foarte redus, literalmente până la g.

Fibre pentru pierderea în greutate. Recenzile indică o eficiență ridicată

În astfel de cazuri, produsele speciale cu un conținut ridicat de fibre vin în salvare: tărâțe de grâu, ovăz, secară g fibrefăină de in 25 g fibrăfăină de soia 14 g fibră. Dar, poate, fiecare dintre aceste produse ar trebui să fie dedicat unui articol separat Despre alimentele bogate în fibre Există două forme de fibre: solubile și insolubile.

Fibra solubilă, după cum sugerează și numele, se dizolvă în apă.

pierderea în greutate pentru profesori

Leagă acizii biliari și îi îndepărtează de intestinul subțire. Excesul de colesterol călătorește la ficat sub formă de acizi biliari.

Cum să luați fibre siberiene pentru pierderea în greutate: instrucțiuni de utilizare

Acești acizi sunt apoi transportați în intestinul subțire, unde sunt implicați în digestia lipidelor. Acizii biliari sunt esențiali și pentru absorbția acestor alimente digerate. Legarea acizilor biliari, care apare prin fibre, ajută la scăderea nivelului de colesterol din sânge. Fibra solubilă este cunoscută și pentru a ajuta la reglarea glicemiei.

Cum să luați corect fibrele pentru pierderea în greutate

Fibra insolubilă nu se dizolvă în apă, acestea sunt așa-numitele fibre grosiere. Deși sunt insolubile, sunt capabili să absoarbă apa, ceea ce determină extinderea fibrelor. Această umplutură va ajuta la curățarea deșeurilor din tractul gastro-intestinal. Prin consumarea regulată a unor astfel de fibre, se reduce timpul în care alimentele digerate rămân în intestine.

Acest lucru împiedică organismul să absoarbă zahăr și amidon în intestine.

Ce este fibra

Datorită fibrelor insolubile, te simți plin după ce ai mâncat alimente bogate în fibre. Acesta este un plus uriaș pentru dieta dvs.

Obțineți mai puține calorii fără să vă simțiți foame. Fibra insolubilă este greu de digerat, așa că atunci când ajunge la punctul final al procesului digestiv, nu este procesată complet.

Acesta este motivul pentru care fibrele insolubile alcătuiesc cea mai mare parte din scaun. Deoarece fibra grosieră este digerată doar parțial, caloriile din porțiunea neprocesată a fibrei nu sunt absorbite.

pierderea în greutate instagrammers

Cum să începi să mănânci mai multe fibre Înainte de a goli rafturile magazinelor în căutarea produselor magice de slăbit, merită să știți că nu este necesar să introduceți o mulțime de fibre în dieta dvs. Pentru a facilita trecerea la o dietă bogată în fibre, măsurați mai întâi câtă fibră este obișnuită să obțineți în fiecare zi timp de câteva zile, înregistrând rezultatele în grame. Un tabel poate fi un mod foarte util de a face acest lucru.

persoana de grăsime sunburn

După aceea, adăugați grame de fibre la fiecare zile și urmăriți reacția corpului. Faceți acest lucru până când ajungeți la ADR.

Dacă doriți să slăbiți consumând mai multe fibre, atunci trebuie să mâncați alimentele enumerate în acest articol, în locul celor pe care le mâncați în fiecare zi. Deoarece procesul de pierdere în greutate este redus la consumul de mai puține calorii.

Beneficiile produsului

Iată mai multe sfaturi despre cum să minimizați efectele nedorite în timp ce creșteți aportul de fibre: Înmuiați leguminoasele uscate și fierbeți-le bine. Acest lucru ajută la descompunerea unor zaharuri producătoare de gaze numite oligozaharide și vă poate ajuta să vă feriți de constipație. Nu mâncați alte alimente generatoare de gaz: sodă, bare fibră ridicată pentru pierderea în greutate proteine, băuturi alcoolice zaharoase, bomboane.

pierde grăsimea facială înainte și după

Bea multa apa. Este necesar să dizolvați și să mutați fibra prin intestine, ceea ce ajută, de asemenea, să scăpați de excesul de gaze și balonare. După ce vă ajustați dieta și începeți să primiți cantitatea recomandată de fibre din dieta dvs. Acestea vor ajuta la satisfacerea foamei, chiar dacă este nevoie doar de o porție mică, cu minimum de calorii.

Așa că bucurați-vă să pierdeți în greutate și să vă maximizați beneficiile pentru sănătate cu ajutorul fibrelor.