Ce exerciții de gimnastică arde stomacul și grăsimea toracică?

Fat pierde hiit, Account Options

Bacsis Creșterea în greutate în regiunile stomacului și a pieptului corpului este o problemă obișnuită. Din fericire, există multe modalități de a face față grăsimii în jurul acestor zone. Antrenamentele pentru a pierde burta și grăsimea toracică vizează adesea nucleul, dar toate exercițiile vă pot ajuta, deoarece nu este posibil să reduceți grăsimea într-un anumit loc.

LOSE FAT in 7 days (belly, waist \u0026 abs) - 5 minute Home Workout

Bacsis Există multe modalități de a reduce grăsimea abdominală și a corpului superior. Cu toate acestea, indiferent de exercițiul pe care îl alegeți, veți arde grăsimi pe tot corpul. Antrenamentul la fat pierde hiit locului este un mit și nu există exerciții specifice pentru a pierde grăsimea stomacului și a pieptului. Grăsimea abdominală și sănătatea ta Creșterea în greutate în stomac și piept poate apărea din mai multe motive. Această problemă este de obicei cauzată de o combinație între o dietă nesănătoasă și lipsa de mișcare.

Potrivit American Council on Exercise ACEbărbații sunt deosebit de predispuși la creșterea în greutate în această regiune.

Antrenamentul

Cu toate acestea, creșterea în greutate în regiunea stomacului și a pieptului poate fi o plângere deosebit de frecventă pe măsură ce oamenii îmbătrânesc. Editura Harvard Health spune că grăsimea fat pierde hiit tinde să crească odată cu îmbătrânirea.

Este posibil ca acele kilograme în plus să se acumuleze în partea superioară a corpului, în special în și în jurul regiunii abdominale. Grăsimea abdominală este deosebit de îngrijorătoare, deoarece este asociată cu diferite probleme de sănătate. De exemplu, creșterea în greutate în regiunea stomacului și a pieptului a fost asociată cu un risc crescut de boli de inimă, diabet, tulburări metabolice, cancer de sân și probleme ale vezicii biliare.

Din fericire, există multe exerciții diferite pentru a pierde grăsimea stomacului și a pieptului, împreună cu orice exces de grăsime din restul corpului. Multe dintre aceste exerciții vă rezolvă întregul nucleu, ceea ce vă poate ajuta să reduceți riscul de boli care pot fi prevenite și să vă beneficieze sănătatea într-o varietate de moduri. Exerciții pentru arderea grăsimilor din burtă și piept Când oamenii se îngrașă, grăsimea se distribuie în jurul corpului.

Cu fat pierde hiit pierde hiit acestea, toată lumea este diferită - s-ar putea să descoperiți că grăsimea tinde să se acumuleze în jurul stomacului și pieptului, în timp ce prietenul dvs.

Indiferent de locul în care tindeți să vă îngrășați, trebuie să acționați cu un deficit caloric și să deveniți mai activi pentru a pierde acele kilograme în plus.

Ce exerciții de gimnastică arde stomacul și grăsimea toracică?

Ghidurile de activitate fizică pentru americani recomandă efectuarea a cel puțin de minute de activitate fizică moderată în fiecare săptămână. Cu toate acestea, poate fi necesar să faceți până la de minute pe săptămână pentru a pierde în greutate.

Alternativ, luați în considerare încorporarea antrenamentelor mai viguroase, cum ar fi antrenamentul la intervale de intensitate mare, în rutina dvs. Indiferent de tipul de exercițiu pe care îl alegeți, antrenamentele pentru a pierde burta și grăsimea toracică vă vor ajuta să pierdeți grăsime pe tot corpul - nu doar acele regiuni specifice. Potrivit ACE, reducerea fat pierde hiit pierde hiit este un mit.

Nu este posibil să arzi grăsimi dintr-o anumită parte a corpului. În plus, stomacul și pieptul fac parte din nucleul tău, despre care Harvard Health Publishing spune că include mușchii spate, laterali, pelvieni și fesieri.

15 exerciții HIIT pentru pierderea în greutate și construirea musculaturii

Potrivit unui studiu din iulie în Jurnalul de Medicină Sportivă, mușchii care formează nucleul tău funcționează împreună și ar trebui, în esență, să fie considerați un singur grup muscular.

Din păcate, dacă sunteți predispus la creșterea în greutate în regiunile stomacului și a pieptului, veți găsi probabil că aceste zone durează cel mai mult din arderea grăsimilor.

revizuirea ripper fat burner exercitii sala pentru slabit barbati

Nu renunțați, totuși - să urmați o dietă sănătoasă și să încorporați exerciții fizice regulate și variate în rutina de exerciții vă va ajuta în cele din urmă să scăpați de acea grăsime corporală suplimentară. Antrenamente HIIT pentru pierderea de grăsime Dacă nu sunteți obișnuiți să vă antrenați în mod fat pierde hiit, poate fi greu să știți ce exerciții sau antrenamente ar trebui să acordați prioritate. O recenzie din februarie publicată în Jurnalul de Medicină Sportivă raportează că antrenamentul la intervale de intensitate mare cunoscut și sub numele de HIIT este o modalitate eficientă de timp de a lucra.

Antrenamentele HIIT s-au dovedit a fi deosebit de utile pentru persoanele supraponderale care încearcă să slăbească.

  • Ajutor de slăbire
  • Thyroxina te va face să pierzi în greutate
  • Vine vara și cu siguranță mulți dintre voi vă veți grăbi să pierdeți grăsime în fața vremii bune.
  • LOSE FAT HIIT VS CARDIO - Trainologym
  • Dacă doriți să pierdeți grăsimea din burtă, trebuie să vă concentrați pe două lucruri principale.

Fiecare scurt antrenament este urmat de o perioadă de recuperare activă. În esență, depuneți un minut de lucru pentru fiecare două sau trei minute de recuperare activă. HIIT poate fi realizat în diferite moduri. Dacă preferați antrenamentele bazate pe sala de gimnastică pentru a pierde burta și grăsimea toracică, puteți folosi mașini precum benzile de alergat, alergători eliptici sau biciclete staționare pentru antrenamentele dvs.

arde extinderea în grăsimi subcutanate peeing foarte bine pentru pierderea în greutate

Revizuirea din Jurnalul de Medicină Sportivă a constatat că antrenamentele HIIT bazate pe alergare au fost cele mai eficiente pentru pierderea generală de grăsime. Antrenamentele HIIT bazate pe ciclism s-au dovedit a fi deosebit de utile în reducerea grăsimii abdominale, dar numai la persoanele care erau supraponderale.

Antrenamentele cu intensitate mai mică au fost de fapt mai potrivite pentru alte persoane care încearcă să reducă grăsimea abdominală și viscerală.

Cele mai bune 15 antrenamente HIIT pentru arderea grăsimilor

Exerciții abdominale și de consolidare a miezului Incorporarea exercițiilor de bază într-o rutină variată de exerciții vă poate ajuta să lucrați mușchii în și în jurul regiunii abdominale. Aceste tipuri de exerciții vă pot ajuta să vă consolidați nucleul și să vă mențineți mușchii în timp ce pierdeți în greutate.

Cu toate acestea, este important să nu vă concentrați doar pe exercițiile de bază atunci când încercați să pierdeți grăsimea stomacului și să vă lucrați mușchii fat pierde hiit.

Deși scândurile fat pierde hiit podurile laterale sunt exerciții bune, aceasta înseamnă că genuflexiunile și greutățile pot fi mai bune pentru a vă ajuta să mențineți mușchii în timp ce pierdeți în greutate. Mutați 1: Squats Există multe modalități de a face genuflexiuni. Dacă nu sunteți obișnuiți să faceți ghemuit, începeți cu ghemuitul de aer înainte de a trece la variante mai complexe, cum ar fi ghemuitul sărit sau ghemuitul cu pas lateral.

Stai astfel încât picioarele tale să fie separate și aliniate cu umerii.

Pierde grăsimea: HIIT VS CARDIO

Extinde-ți brațele în fața ta. Îndoiți șoldurile înapoi în timp ce îndoiți încet genunchii înainte. Ar trebui să vă mențineți spatele drept și genunchii să fie îndreptați în aceeași direcție în care sunt picioarele.

pierderea de grăsimi injecții bali multi slim syrop na odchdzanie

Dacă puteți, aduceți coapsele paralele cu podeaua. Pauză și ridică-te încet. Pe măsură ce vă ridicați, coborâți treptat brațele, astfel încât acestea să se odihnească de partea voastră. Efectuați 2 sau 3 seturi cea mai ușoară cale de a pierde pierderea în greutate 12 repetări.

Mutați 2: Deadlifts standard La fel ca ghemuitul, deadlift-ul este un exercițiu recomandat de ACE care se poate face în multe moduri.