Dr. Oz: 7 exerciţii care te scapă de burtă într-o săptămână

Exercitii de slabit burta si picioare, Exercitii abdomen si picioare ferme in circuit

Cel mai rapid mod de a slabi si tonifia in acelasi timp Publicat: 30 Dec. Iar de obicei, cel mai repede se depune in zona picioarelor, dar si a abdomenului, capatand un aspect exercitii de slabit burta si picioare pentru multi oameni.

De aceea, daca vrei sa sa dai jos cateva kilograme si sa-si tonifici musculatura, avem cateva idei pentru tine.

Genuflexiune cu greutate in maini Pentru acest exercitiu vei avea nevoie de o greutate, pe care o iei si o tii in fata pieptului cu ambele maini. Dupa aceea, departeaza picioarele si indreapta varfurile picioarelor spre exterior.

Exercitii pentru abdomen plat | Slabeste burta de acasa | NutriFitUp

Ramai in aceasta pozitie si executa 1 sau 2 seturi de genuflexiuni a cate 15 repetari fiecare. Fandare cu greutati in maini Si la acest exercitiu vei avea nevoie de greutati.

cum să eliminați excesul de grăsime din burtă

Stand in picioare, tine in fiecare mana o greutate si fa un pas inainte insa nu foarte mare pentru a nu te suprasolicita. Dupa aceea, coboara piciorul din spate pana ajungi cu genunchiul aproape de sol.

Exercitii pentru abdomen plat | Slabeste burta de acasa

Este important ca coapsa si gamba sa formeze un unghi de 90 de grade. Mare grija pentru exercitii de slabit burta si picioare traiectoria genunchiului piciorului din fata nu trebuie sa depaseasca degetele acestuia. Apoi revino la pozitia initiala si repeta exercitiul cu celalalt picior.

Genuflexiune pe un picior Renunta la greutati, fiindca nu vei mai avea nevoie de ele. Stai in picioare cu bratele intinse la nivelul umerilor si ridica un picior. Stand in aceasta pozitie fa o genuflexiune iar apoi revino la pozitia initiala. Este necesar sa faci o serie a cate 15 repetari.

Pin on Antrenamente in Infografics

Ridicari pe varfuri stand pe stepper Vei avea nevoie de un stepper sau poti improviza ceva. Incepe prin a sta pe varfuri pe marginea stepperului, dupa care coboara calcaiele pana la nivelul degetelor.

cura de slăbire cu apa

Este necesar sa repeti aceasta miscare de 10 ori. Ridicarea piciorului in lateral Renunta la stepper si stai in genunchi, cu mainile sprijinite pe podea. Acum, din aceasta pozitie, ridica piciorul in lateral si repeta de 15 ori pentru fiecare picior in parte.

pierderea în greutate podcast pe spotify

Inafara pierderea de grăsimi barre acestea, in clipul video de mai jos ai si alte exemple de exercitii, care sunt la fel de eficiente pentru topirea grasimii de pe picioare si tonifierea muschilor. Rotatii ale trunchiului O sa ai nevoie de o minge medicinala sau o gantera. Stai in pozitia sezut cu genunchii indoiti si cu mingea sau gantera in ambele maini, si roteste usor trunchiul dintr-o parte in alta.

Cel mai bine ar fi sa faci cate 3 seturi a cate 12 repetari. Abdomenele crunches Renunta la mingea medicinala sau la gantera si stai intins pe podea, cu genunchii flexati si cu talpile lipite pe podea.

gel de slăbire

Mainile le poti pune la ceafa sau in cruce peste piept. Tine muschii abdominali incordati si ridica-te si impinge in fata.

  • Grăsimea de pe burtă este foarte greu de dat jos fără sport.
  • Vyvanse și pierderea în greutate cymbalta
  • Pin on Exerciții fizice
  • Exercitii abdomen si picioare ferme in circuit acasa

Ai grija ca omoplatii sa nu mai atinga podeaua. Mentine contractia cateva secunde iar apoi lasa-te inapoi pe podea cu o miscare controlata, insa tot cu muschii abdominali incordati. Ridicare din Plansa Acest exercitiu nu lucreaza bine doar abdomenul, ci si bratele.

In plus, este ideal daca vrei sa avansezi spre flotari.

5 exercitii de slabit pentru picioare si abdomen. Cel mai rapid mod de a slabi

Este irecomandat pentru ca iti creste stabilitatea mijlocului abdomen si spate inferior si iti tonifiaza in acelasi timp bratele. Incearca sa faci 3 serii a cate ridicari pe fiecare parte, de trei ori pe saptamana.

  • Exercitii abdomen si picioare ferme in circuit Hai sa facem acasa aceste exercitii pentru abdomen si picioare ferme!
  • Ai nevoie de oxigen pentru a arde grăsime

Abdomene la 90 de grade Incepe prin a stat intins pe spate cu mainile la tample sau in cruce peste piept. Apoi ridica picioarele la un unghi de 90 de grade si indoaie genunchii la un alt unghi de 90 de grade. Incearca sa ridicii omoplatii usor apoi revino in pozitie, mentinand muschii abdominali incordati.

kim bensen pierdere în greutate recenzii

Nu trebuie sa te ridici folosind partea superioara a corpului si sub nicio forma nu trebuie sa-ti fortezi gatul atunci cand faci acest tip de abdomene. Ridicari din picioare Pentru ultimul exercitiu stai intins pe spate, cu picioarele drepte si mainile intinse pe langa corp. Apoi ridica picioarele la un unghi de 90 de grade iar din aceasta pozitie ridica picioarele spre tavan ca si cum ai face lumanarea.

Dr. Oz: 7 exerciţii care te scapă de burtă într-o săptămână

Revino la pozitia initiala si efectueaza cat mai multe repetari. Foloseste-te de muschii abdominali pentru a ridica picioarele.

stacker 3 xplc rezultatele pierderii în greutate

Inafara de acestea, in clipul video de mai jos ai si alte exemple de exercitii, care sunt la fel de eficiente pentru topirea grasimii de pe burta si tonifierea muschilor. Daca o sa respecti cu strictete aceste exercitii de slabit pentru picioare si abdomen cu siguranta ca in scurt tip vei avea corpul pe care ti-l doresti. Surse: topfitnes.