Dieta la ore fixe te ajută să slăbeşti chiar dacă mănânci şi ciocolată

Dieta de slabit la ore fixe

Concluzia mea după 4 luni de mâncat la ore fixe

Ce trebuie să mănânci la micul dejun, la prânz și seara ca să slăbești. Și când? Nu este de ajuns să mănânci sănătos și echilibrat.

poți să pierzi în greutate sânii o colonă mă face să pierd greutatea

Specialiștii atrag atenția că ora la care mănânci și respectarea unui orar alimentar sunt doi factori primordiali de care depinde sănătatea ta. Micul dejun: lapte, cereale, fructe, iaurt, brânzeturi, ouă. Cât despre ora ideală pentru micul dejun, aceasta nu există. În general, dacă nu ai mâncat până la ora 10, poți considera că ai sărit peste micul dejun.

Meniu pentru dieta la ore fixe. Ce sa mananci ca sa slabesti

Prânz: alimente ce conțin carbohidrați fructe, legumeproteine carne, peste, ouă, mazărefibre pâine, cerealesalate, paste, ciorbe, brânzeturi. La ce oră? În principiu, între orele 12 și 14, când reușești să te deconectezi de toate sarcinile pe care le ai și te poți concentra la masa pe care o servești.

pierderea în greutate a lui sf ioan pierde feminina de grăsime de grăsime

Cină: masa de seară trebuie să fie mai ușor de digerat. Optează pentru cereale integrale, fructe, legume, paște, orez, lactate, salate, iaurturi. Mâncarea consumată la ore târzii îngreunează digestia, iar rezultatele se răsfrâng asupra siluetei și stării de bine a organismului.

  • Emp 180 pierdere în greutate woodbridge va
  • Google Plus Dietele de slăbit şi menţinerea greutăţii, după un regim anume, sunt teme studiate de nutriţioniştii din lumea întreagă.
  • Nu este chiar asa!

Așa că, dacă nu vrei să te trezești a doua zi mai obosită decât te-ai culcat, mănâncă cu 2 ore înainte să mergi la culcare. Mâncatul la ore fixe slăbește, mâncatul la ore neregulate îngrașă Dacă nu ai un orar alimentar fix, corpul tău nu dieta de slabit la ore fixe știe când va primi mâncare.

Așa că, la prima ocazie când te hrănești, acesta va depozita nutrienții obținuți din mâncare, iar tu te vei trezi cu kilograme în plus.

cel mai bun tehnic pentru a pierde în greutate slimmarea ceaiului trei frunze

Mai rău este dacă obișnuiești să mănânci la ore târzii din noapte. Dorința de a te hrăni vine în conflict direct cu ritmul tău circadian. Acesta echilibrează funcționarea organelor și consumul de energie, iar dacă îl dereglezi, îți suprasoliciți creierul și ficatul, facilitând astfel depozitarea grăsimilor și apariția stării de oboseală.

Persoanele care lucrează pe timp de noapte și obișnuiesc să mănânce la ore nocturne au cel mai adesea probleme de greutate.

Asta pentru că procesul de digestie intră în repaus, activitatea cardiacă scade considerabil, iar mișcarea fizică devine aproape inexistentă. Astfel, persoanele nocturne au un risc de două ori mai mare de a atinge pragul obezității, spre deosebire de persoanele care mănâncă echilibrat, la aceleași ore din timpul zilei.