Burta inestetică după naştere. Cum scapi de ea?

Cum să pierzi grăsimea buric după naștere

Masaj dupa cezariana Ai nascut si te intrebi cum scapi de burta dupa nastere?

Alte articole care te-ar putea interesa

Afla ca deoarece a durat nu mai putin de 9 luni pentru ca abdomenul si intregul tau corp sa se adapteze la bebelus, va fi necesar un oarecare interval de timp pentru ca totul sa revina la normal. Afla mai multe in continuare. Cum scapi de burta dupa nastere Daca ai nascut de curand cu siguranta iti doresti sa revii cat mai rapid la silueta de dinainte de sarcina. Afla ca acest proces nu se va intampla peste noapte, insa exista cateva metode care iti vor fi de ajutor.

Astfel, alaptarea te cum să pierzi grăsimea buric după naștere ajuta in special in primele luni dupa nastere; alaptand vei arde calorii suplimentare pentru a produce lapte aproximativ calorii pe zi si vei scapa de surplusul ponderal mai repede decat o mamica care isi hraneste bebelusul cu lapte praf.

Alaptarea contribuie si la stimularea contractiilor uterine, ceea ce te ajuta la tonifierea mai rapida a corpului. Retine insa ca daca mananci mai multe calorii decat consuma corpul tau vei acumula kilograme in plus. Nu trebuie sa incerci sa slabesti prea rapid dupa nastere deoarece ai nevoie de multa energie pentru a-ti ingriji nou-nascutul si amana dietele de slabit dupa primul control medical postnatal. Mancand sanatos si efectuand exercitii fizice usoare vei reusi sa iti redobandesti cum să pierzi grăsimea buric după naștere.

Tine cont si de urmatoarele recomandari: Fa-ti timp pentru micul dejun Mananca cel putin 5 portii de fructe si legume pe zi Include in alimentatia ta multe alimente bogate in fibre, precum ovaz, leguminoase, linte, cereal si seminte Opteaza pentru alimente din cereal integrale precum paine si paste sau cartofi la fiecare masa Renunta la alimentele grase sau bogate in zahar, precum biscuiti, prajituri, alimente fast food Ai grija la portiile pe care le consume si la numarul si tipul de gustari dintre mesele principale De asemenea, exercitiile fizice te pot ajuta sa iti tonifiezi musculatura abdominala si sa arzi calorii.

Poti incepe cu exercitii mai usoare, crescandu-le treptat gradul de dificultate. Exercitiile planseului pelvian sunt potrivite pentru toate proaspetele mamici imediat ce se simt pregatite.

Nu uita sa iesi la plimbare cu bebelusul tau; este un mod simplu si la indemana pentru a-ti imbunatati dispozitia si a-ti exersa corpul in mod delicat. Legarea burtii dupa nastere Dupa nastere aspectul burtii tale se poate sa ramana aproape neschimbat. Pentru ca iti doresti sa iti recapeti formele de odinioara, respectiv un stomac plat, poti sa iti legi burta cu ajutorul diverselor dispozitive.

Cuvinte cheie de căutare

Mamicile care au nascut prin cezariana apeleaza la acestea pentru ca le ajuta in vindecarea inciziei, preluand din presiune. Exista in principiu trei variante pe care le poti achizitiona: Burtiera postpartum care este fabricata din elastic ajustabil care acopera portiunea de tors de la coaste cum să pierzi grăsimea buric după naștere solduri Centura pentru talie care este fabricate dintr-un material mai rigid si iti acopera corpul de sub bust pana la solduri, inchizandu-se cu sistem mos si baba; aceste produse iti confera un grad suplimentar de compresie care poate face mai mult rau cum să pierzi grăsimea buric după naștere bine, prin urmare trebuie evitate Corsetele exista si in prezent, insa sunt extrem de inconfortabile si impun o presiune mare asupra corpului tau.

Daca medicul iti recomanda un astfel de produs, vei ajunge s ail porti ore pe zi timp de saptamani. Nu uita ca inainte de a scapa definitiv de burtica muschii abdominali trebuie exersati. Exercitii pentru retragere burta dupa nastere Mancand sanatos si efectuand exercitii fizice vei reusi sa revii la greutatea normala in decurs de cateva luni.

mens pierdere în greutate povestiri de succes effingham pierdere în greutate

Pentru un abdomen plat va fi nevoie ca exercitiile sa vizeze muschii abdominali, insa nu apela imediat la abdomene. Aceasta recomandare este importanta deoarece ca urmare a sarcinii poti suferi de diastaza abdominala, iar aceste exercitii vor ajunge sa forteze si mai mult tesutul conjunctiv deja afectat, slabindu-l suplimentar.

claciuri sănătoase de ardere a grăsimilor pierderea în greutate și simptomele de anxietate

Daca diastaza ta depaseste Este indicat sa incepi cum să pierzi grăsimea buric după naștere fortifierea celui mai profund muschi abdominal, transversalul abdominal. Nu uita sa discuti cu un medic pentru a te asigura ca faci exercitiile in siguranta. Pentru inceput sunt benefice inclinarile pelvine: Stai intinsa pe spate, asaza-ti picioarele pe podea si indoaie picioarele Trage de buric inspre coloana vertebrala si ridica-ti pelvisul de pe podea Incordeaza fesele si mentine pozitia timp de 5 secunde Efecutueaza 5 seturi de 20 repetari In decurs de saptamani ar trebui sa poti avansa la exercitii mai profunde.

Grasimea de pe burta – mai periculoasa decat poti crede | flaviumoldovan.ro

Iata si alte exercitii pentru burta dupa nastere pe care le poti incerca: Plansa pe antebrate. Intinde-te cu antebratele pe podea.

pierderea de grăsime în interior pierdere în greutate cu pgx

Ridica-te pe calcaie si suge-ti burta. Incordeaza fesele si mentine pozitia 20 de secunde, crescand in timp acest interval Abdomene inverse. Intinde-te pe spate cu genunchii indoiti si cu coapsele perpendicular pe podea.

Folosindu-ti muschii abdominali, adu genunchii catre piept. Mentine de 2 ori si repeta de 10 ori Lovituri din foarfeca. Intinde-te pe spate cu picioarele drepte. Ridica ambele picioare de pe podea si apoi incruciseaza-ti picioarele coborandu-le si ridicandu-le alternativ.

Cauze de durere în buric după naștere - Burtă June

Repeta de ori. Abdomen dupa cezariana Dupa cum bine stii, o cezariana este o interventie chirurgicala majora, cu un impact important asupra corpului tau, afectandu-ti muschii abdominali si diete de slabit pareri pelvian. Corpul tau pierde o cantitate mare de sange in acest proces si are nevoie de o perioada de timp, in special burtica, pentru a-si reveni dupa sarcina. Trebuie sa te gandesti la ea ca la un balon, care se umfla usor pe masura ce bebelusul creste.

Atunci cand nasti nu se sparge balonul, doar se dezumfla putin. Aceasta dezumflare va avea loc lent, dar constant.

Incepand din momentul in care bebelusul vine pe lume, schimbarile hormonale vor determina o scadere a dimensiunii burticii tale. Insa poate dura inca saptamani ca uterul sa revina la marimea antepartum. Lichidul suplimentar acumulat in corp in sarcina va scadea treptat, reducandu-se inflamatia si balonarea.

Iar grasimea in plus va disparea, in special daca alaptezi si faci miscare, insa poate dura cateva saptamani sa observi rezultate clare.

In cazul in care esti hotarata sa iti tonifici burtica dupa cezariana, este esential sa discuti in prealabil cu medicul. Fiecare femeie are un corp diferit si va avea nevoie de o durata diferita de timp pentru vindecare.

diagnosticare

Unele femei au nevoie de cateva saptamani, in vreme ce altele de cateva luni. In general, este indicat sa astepti cel putin saptamani dupa nastere inainte de a face exercitii sau a tine regim de slabire. Oricat de nerabdatoare esti sa slabesti imediat, pot aparea complicatii, cu un impact negativ asupra recuperarii tale.

Discuta cu medicul cu privire la durata de timp recomandata pentru a incepe procesul de slabire. Masaj dupa cezariana Medicii recomanda sa astepti cel putin 2 saptamani inainte de un masaj corporal complet dupa cezariana pentru a se asigura ca nu iti expui corpul la infectii post-operatorii organismul tau este vulnerabil si slabit dupa nastere.

Daca alaptezi este ideal sa astepti 2 saptamani sau mai mult ca sa te vindeci complet inainte de un masaj corporal complet. Acest tip de masaj te va ajuta sa scapi de grasimea abdominala si de lichidele acumulate in nodulii limfatici, reducandu-ti dimensiunea taliei. Evita zona abdominala in primele zile si concentreaza-te asupra spatelui, mainilor si picioarelor. La 4 saptamani dupa nastere, cand incepe sa se formeze tesut cicatricial, zona abdominala poate fi in general masata fara durere.