Dietă slăbind corpul superior

Cum să pierdeți în greutate în spatele brațelor. Avantajele pompelor pentru pierderea în greutate

Cardio Imagine: Shutterstock Puteți merge la exerciții cardiovasculare pentru a slăbi mai repede. Exerciții cardiovasculare precum mers pe jos, alergare, înot, aerobic, ciclism, sărituri pe frânghie poate fi foarte eficient în arderea caloriilor.

cum să pierzi grăsimea corporală pentru lupte

Se recomandă să faceți aproximativ 20 de minute de antrenament cardio de ori pe săptămână. Durata antrenamentului ar trebui să crească treptat până la de minute, iar frecvența de ori pe săptămână pe măsură ce rezistența ta crește.

Push-Ups Imagine: Shutterstock Ridicarea grea este foarte benefică pentru a vă întări brațele.

Despre Cresterea in greutate si cum sa echilibram corpul - gama Slim - cu dr Catalin Luca

Cu toate acestea, majoritatea dintre noi nu suntem obișnuiți să ridicăm greutăți mari. Ca urmare, a face flotări devine dificilă, în special pentru femei. Puteți începe ținând greutăți pe mâini și genunchi în loc de mâini și degetele de la picioare.

Cum se fac flotări pentru a slăbi ?

Flexiunile genunchiului sunt un exercițiu excelent pentru începători. În afară de acestea, puteți recurge la flotări deschise cu brațele așezate mai larg decât lățimea umerilor cum să pierdeți în greutate în spatele brațelor la flotări închise, unde brațele așezate aproape una de alta.

Halterofilia Imagine: Shutterstock Exercițiul cu greutăți ajută și la pierderea grăsimii din brațe. Puteți începe cu greutăți ușoare de aproximativ 2 până la 3 kilograme și treceți treptat la greutăți mai grele. Ridicarea în greutate întărește mușchii brațelor.

dieta slabire 7 zile

Stai drept și ține o pereche de gantere în mâini. Menținându-vă corpul drept, ghemuiți-vă și îndoiți brațele la coate. Reveniți la poziția inițială.

Acest lucru vă va menține brațele tonifiate. Triceps Kickback Acest exercițiu tonifică partea din cum să pierdeți în greutate în spatele brațelor a brațelor.

Așezați genunchiul stâng pe o bancă. Ținând gantera în mâna dreaptă, ridicați-o spre tavan. Asigurați-vă că spatele este drept pe tot parcursul antrenamentului. Plank în mișcare Acest lucru este eficient în lucrul brațelor superioare împreună cu miezul.

Coborâți în poziția de scândură pe o minge de stabilitate cu pieptul și brațele pe minge și degetele de la picioare pe podea. Ridicați corpul în sus, astfel încât greutatea corpului superior să fie pe brațe.

Pagina principala Slăbiți făcând flotări Vrei sa slabesti?

Acest lucru vă ajută și la întărirea corpului. Vă permite să pierdeți rapid greutatea brațului. Stai drept și întinde brațele drept în fața ta la înălțimea umerilor.

pastile de slăbit eficiente

Menținându-le drepte, întindeți-le în lateral și aduceți-le înapoi în față pentru a permite brațului drept să se suprapună peste stânga. Întindeți-le din nou și aduceți-le înapoi pentru a vă face brațul stâng să se suprapună peste dreapta. Acest lucru trebuie repetat de cel puțin 20 de ori.

  1. Greutate Pierdere Vs. Pierdere de centimetri Pierdeți în greutate sau centimetri
  2. Îndepărtați grăsimea coapsei la domiciliu
  3. Cum să pierdeți în greutate rapid după muncă
  4. Kelly doty pierdere în greutate
  5. Cum să pierdeți greutatea pe spatele brațelor |

Triceps Dips Scufundările tricepsului sunt foarte eficiente în tonifierea spatelui brațelor. Așezați-vă pe marginea unui scaun cu ambele mâini apucând scaunul și picioarele pe podea la câțiva metri de și cu fața îndepărtată de scaun.

Vă poate face griji vă face să pierdeți în greutate

Ținând picioarele drepte, glisați de pe scaun astfel încât să vă susțineți greutatea corporală cu brațele. Coborâți încet corpul pentru a ajunge la un unghi de 90 de grade la coate.

Acum, ridică-ți corpul înapoi, strângând mușchii din spatele brațelor. Inițial, ar trebui să vă mențineți picioarele plate pe podea cu genunchii îndoiți.

Exerciții pentru slăbit în zona umerilor | Secretele Caloriilor

Dar pe măsură ce exersezi și câștigi forța superioară a corpului, poți încerca să faci asta cu picioarele întinse în față. Efectuați 8 până la 9 repetări. Apăsați pe triceps Începeți stând sau așezându-vă pe un scaun. Păstrați-vă spatele drept și ridicați o ganteră de aproximativ 3 până la 5 lbs peste cap. Îndoiți cotul astfel încât greutatea să ajungă în spatele capului. După aceasta, îndreptați-vă cotul pentru a reveni la poziția inițială.

Repetați de câteva ori.

wlc pierderea globală în greutate

Acesta este un exercițiu mult recomandat pentru a tonifica brațele. Bucle de biceps Stai drept și ține o pereche de gantere în fiecare mână. Ținându-ți corpul drept și palmele îndreptate în sus, încordează-te încet ambele brațe îndoindu-le la coate astfel încât bicepsul să fie complet flexat.

  • Cum să pierdeți grăsime pe spatele brațelor |
  • Cum să pierdeți grăsime pe spatele brațelor Pierdeți brațelor grăsime Add: otyqoqo22 - Date: - Views: - Clicks: În loc să încercați să ardeți totul dintr-o dată, încercați să pierdeți de calorii pe zi cu exerciții cardio pentru a pierde o jumătate de kilogram de grăsime pe săptămână.
  • Cum să pierdeți greutatea în partea superioară a corpului - Cereale

Coatele ar trebui să fie ținute aproape de părțile tale în timp ce faci acest exercițiu. Țineți această poziție o secundă. Apoi, coborâți încet greutatea în poziția inițială.

În mâinile nevoii de a lua gantere. Din poziția îndoită, brațele sunt ridicate, conectându-se la nivelul pieptului. Repetați mișcarea picioarelor în sincronizare timp de aproximativ 30 de minute. Pentru spate Antrenamentul pentru spate nu numai că vă va ajuta să pierdeți în greutate, dar și să vă îmbunătățiți postura, să vă evitați problemele cu departamentul spate și vertebral. Acest lucru este valabil mai ales pentru persoanele în vârstă înaintată.

Repetați de mai multe ori. Creșteri diagonale Acest exercițiu vă ajută să vă tonificați umerii.

sfaturi ridicate de scădere în greutate

Ridicați-vă și țineți gantera cu brațul drept. Așezați brațul drept peste corp în fața dvs. Ținând brațul drept, ridicați-l încet în fața dvs. Coborâți încet brațul până la șoldul stâng.

Cum să pierdeți grăsime pe spatele brațelor

Repetați acest exercițiu cu brațul stâng. Gantera aplecata peste muste inverse Acest exercițiu vizează tonifierea brațelor, umerilor și spatelui. Stai drept cu picioarele la distanța umerilor. Îndoiți-vă înainte în talie, făcându-vă trunchiul aproape paralel cu podeaua. Puteți încerca să vă îndoiți cât mai departe posibil. Cu o halteră în fiecare mână, țineți brațele drepte și îndreptate spre podea. Ținând brațele drepte, ridicați-le încet unul de celălalt spre tavan.