Recompunerea corpului: Pierdeți mușchii de grăsime și câștig în același timp - Nutriție -

Cum să pierdeți grăsimea și câștigarea în greutate. Google Căutare de cărţi

pierde grăsimea din burtă în 1 săptămână acasă - slăbește rapid, pierde rapid grăsimea coapsei și

Pagina principala Cum să construiți mușchi și să pierdeți grăsime în același timp Deci vrei să ai totul? Nu numai că pierderea simultană de grăsime și câștigarea mușchilor este probabil cea mai frecventă transformare a corpului solicitată din toate timpurile, ci este imposibilă din punct de vedere fiziologic la prima vedere.

Aproape că sfidează legile fizicii. Pierderea de grăsime necesită pierderea în greutate, iar creșterea musculară necesită în mod obișnuit creșterea în greutate - deci, cum poți pierde în greutate și crește în 10 pierderea de grăsime corporală timp? Din păcate, este posibil. Un fel de. Dar poate fi dificil de realizat și nu este întotdeauna bine înțeles de cei care caută acest unicorn al obiectivelor de fitness.

Câștig muscular față de pierderea grăsimii În primul rând, trebuie să înțelegeți diferențele dintre creșterea musculară tradițională și pierderea de grăsime.

Există doar o singură modalitate de a pierde grăsimea corporală - restricționarea caloriilor pentru a promova pierderea în greutate.

CUM SĂ CâȘTIGI GREUTATE RAPID ȘI îN SIGURANȚĂ - FITNESS -

Dar există mai multe modalități de a construi masa musculară. Mușchiul tău este un țesut incredibil care poate crește mai puternic și mai mare doar prin utilizarea zilnică și alimentarea adecvată. Și în același sens, se poate ofili dacă încetați să-l utilizați prin atrofie musculară. Dietele tradiționale pentru câștigarea mușchilor sau dietele voluminoase vă permit să construiți mușchi printr-o dietă sănătoasă pentru creșterea în greutate și antrenament de forță. Cu toate acestea, acest lucru înseamnă și unele câștiguri inevitabile de grăsime corporală, pe lângă creșterea mușchilor.

De asemenea, puteți câștiga mușchi dacă vă antrenați în forță într-un deficit caloric, mai ales dacă sunteți un ridicator de greutate mai puțin experimentat. Cercetările sugerează că elevatorii novici ar putea fi capabili să câștige mușchi mult mai repede și mai eficient decât elevatorii avansați care au deja multă masă slabă de la început 1.

Disclaimer: cantitatea de mușchi pe care o puteți câștiga într-o tăietură este de obicei semnificativ mai mică decât ceea ce ați realiza printr-o abordare de creștere în cum să pierdeți grăsimea și câștigarea în greutate.

4. Dormi suficient

Poți transforma grăsimea în mușchi? De multe ori, oamenii cum să pierdeți grăsimea și câștigarea în greutate pretinde că vor să câștige mușchi, dar nu vor să crească în general. Deci, ceea ce înseamnă cu adevărat este că vor să fie mărunțiți schimbându-și compoziția corpului. Cu toate acestea, uneori greutatea corporală va scădea dacă se pierd cantități mari de grăsime. Deoarece greutatea corporală poate rămâne destul de stabilă în timpul schimbării compoziției, unii confundă acest fenomen cu transformarea grăsimii corporale în mușchi - acest lucru nu este posibil.

Grăsimea este alcătuită din diferite componente decât mușchii, astfel, descompunerea grăsimii din organism nu furnizează toate piesele necesare pentru a forma țesutul muscular. Cum să îmbunătățiți compoziția corpului Pentru a înțelege mai bine acest lucru, să aruncăm o privire la modul în care corpul tău folosește și stochează energie.

Corpul tău obține energie din alimente și stochează această energie în corpul tău în mușchi sau grăsime.

Ce se poate face cu adevărat

Dacă mănânci mai puțină energie decât are nevoie corpul tău, corpul tău va lua unele dintre depozitele sale pentru a umple golurile în principal grăsimeducând la pierderea în greutate. Dacă mâncați mai mult, acesta va stoca mai mult, ducând la creșterea în greutate. Pe cât de simplu pare acest lucru, corpul tău are nevoie constantă de energie - ceea ce înseamnă că aproape întotdeauna descompui simultan țesutul grăsime corporală sau mușchi și stochezi țesutul.

Pierderea în greutate sau creșterea rezultă din echilibrul energetic general în timp.

  1. Pierdere în greutate sănătoasă 4 săptămâni
  2. Cum să câștigi in greutate si masa musculara - cei 3 pași simpli - Victor Diaconescu
  3. Fat de ardere științifică
  4. Tipuri de forme Full sau weightlifter?
  5. 5 kg in 3 zile
  6. Sfaturi de pierdere a grăsimilor la sân

Acest lucru înseamnă, de asemenea, că corpul tău este pregătit din punct de vedere tehnic pentru a pierde grăsime și pentru a crește masa musculară dacă poți găsi locul dulce al adaptării proporționale a dietei și antrenamentelor. Pentru a obține acest echilibru corect, va trebui să vă concentrați pe TOATE următoarele: A tăia Calorii Pierderea de grăsime nu poate apărea fără reducerea caloriilor.

Deoarece transformarea grăsimilor în masa musculară este "imposibilă"

Deci, primul pas în scăderea procentului de grăsime corporală trebuie să necesite controlul caloriilor. Aflați câte calorii aveți nevoie pe zi pentru a pierde în greutate și vizați să consumați această cantitate sau mai puțin consecvent.

pierdere gravă în greutate și nici un apetit pierderea în greutate în ghana

De asemenea, poate doriți să vă limitați tăierea la douăsprezece săptămâni, urmată de o pauză de dietă pentru a preveni epuizarea.

Mănâncă mai multe proteine Dacă doriți să ajungeți oriunde aproape de a face această transformare totală a corpului o realitate pentru dvs. Ridica greutati Cealaltă piesă critică pentru a fi mărunțită este antrenamentul de forță - nu puteți menține masa slabă sau crește dimensiunea mușchilor dacă nu vă folosiți mușchii în mod regulat.

Care este mai ușor: pierdeți în greutate sau pompați? Cum să slăbești în picioare fără să-ți construiești mușchi Cum să slăbești și să pompezi o fată.

În mod surprinzător, nu există un program perfect de construcție musculară pentru care să depunem eforturi, deoarece cea mai bună abordare poate varia în funcție de persoană.

Persoanele mai puțin antrenate pot constata că pot adăuga o cantitate semnificativă de mușchi numai prin antrenamentul cu greutatea corporală.

peste 40 de ani doresc să piardă în greutate pierde ulcerul de greutate

În timp ce alții pot necesita o abordare mai strategică a ridicării. Atâta timp cât vă provocați și creșteți greutatea la nevoie, veți vedea rezultate. În ceea ce privește frecvența, cercetările sugerează că ridicarea de 2 până la 3 ori pe săptămână este suficientă pentru a vedea o creștere a forței și a sprijini creșterea 4,5.

Cum să câștigi în greutate și să pierzi grăsimea de pe burtă

Și spre deosebire de planurile de încărcare, unde cardio-ul poate face dificilă obținerea unui surplus de calorii, inclusiv antrenamentul cardio sau de intensitate ridicată vă poate sprijini obiectivele generale de pierdere a grăsimii.

Concluzie: includeți antrenamentul de forță ca parte a programului dvs.

misiunea de pierdere în greutate pierderea în greutate katie patterson

Ce să mănânci pentru a construi mușchi și a pierde grăsime Caloriile și proteinele deoparte, dieta dvs. Aceasta înseamnă includerea mai multor alimente nutritive, întregi și echilibrarea macro-urilor în consecință. Consultați planurile noastre de masă macro-echilibrate care aduc mii de clienți Trifecta și sportivi profesioniști mărunțiți de ani de zile.