Cum să pierzi grăsime în 50 de ani

Cum să pierdeți 50 de grăsimi corporale

cum să pierdeți 50 de grăsimi corporale sfaturi pentru a pierde greutatea mai repede

Îmbunătățirea compoziției corpului cu antrenament de forță Pierderea în greutate necesită putere și dăruire, dar dacă aveți multă greutate de pierdut, este mai cum să pierdeți 50 de grăsimi corporale descurajant.

Când procentul de grăsime corporală este de peste 50 la sută, probabil că te uiți la luni sau eventual la ani de muncă pentru a obține fizicul dorit, în funcție de cât de mult ai pierdut în greutate. Cu toate acestea, probabil că veți vedea rezultate notabile în primele două luni, ceea ce vă poate motiva să continuați.

cum să pierdeți 50 de grăsimi corporale apa cu sare pentru slabit

Discutați cu medicul dumneavoastră înainte de a începe călătoria cu pierderea în greutate și fitness; ea vă poate oferi îndrumări pentru a aborda orice condiții de sănătate de bază pentru a vă păstra în siguranță pe măsură ce vă pregătiți și pierdeți grăsimea corporală.

Obțineți o pierdere în greutate de 1 până la 2 kilograme pe săptămână. Dacă în prezent sunteți considerabil supraponderal sau obez, ar trebui să vizați pierderea semnificativă în greutate; dacă nu sunteți semnificativ supraponderali, dar aveți un procent ridicat de grăsime corporală, vizați o scădere în greutate mai mică care să vă ajute la îmbunătățirea compoziției corpului.

Pentru a pierde grăsime, trebuie să ardeți mai multe calorii decât luați din alimente și băuturi, astfel încât corpul dvs.

  • Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală Ce este slăbitul din grăsime?
  • Într o zi rapid pentru pierderea de grăsimi
  • Pierdeți grăsimea corporală la întreținere Când se acumulează în exces, grăsimea abdominală poate cauza probleme dicționar slim down Supliment pentru arderea grăsimilor.
  • Arzător de grăsime sigur rapid Arde grăsime nu greutate, căi Este important de notat totuși că la un moment dat metabolismul tău va începe să se adapteze și nu va mai lucra atât de intens pentru a arde grăsime corporală.

Obțineți o pierdere de 1 până la 2 kilograme pe săptămână, pe care o puteți obține prin reducerea a - 1. În urma unei diete sănătoase și a unui program de exerciții fizice, ar trebui să puteți pierde aproximativ 1 la sută din grăsimea corpului în fiecare lună, potrivit Consiliului American privind exercițiile fizice.

cum să pierdeți 50 de grăsimi corporale cum să pierdeți greutatea buzzfeed

Utilizați un calculator online pentru a estima nevoile zilnice de calorii, astfel încât să puteți scădea - 1. Rețineți, totuși, că un calculator online oferă doar o estimare a arderii de calorii în funcție de vârsta, sexul și dimensiunea dvs.

Cum să pierzi 50 de grăsimi corporale

Deoarece grăsimea arde mai puține calorii decât mușchii și aveți o proporție mai mare decât media de grăsimi, un calculator online ar putea supraestima nevoile dvs. Utilizați ținta de calorii dintr-un calculator online ca punct de plecare, dar așteptați să vă ajustați ușor aportul caloric pe măsură ce progresați până când veți găsi un aport care vă permite să pierdeți 1 - 2 kilograme săptămânal.

Reducerea procentului de grăsime corporală cu dieta Veți cum să pierdeți 50 de grăsimi corporale cele mai rapide rezultate - și veți obține o compoziție mai sănătoasă a corpului - dacă vă ajustați dieta pentru a promova pierderea de grăsime și a reține țesutul muscular.

Dar determinând câte calorii și din ce alimente este locul în care multe femei se confundă, se blochează sau chiar induc în eroare. Citiți mai jos pentru o abordare lipsită de dar păstrați în greutate, flexibilă și bazată pe știință în ceea ce privește pierderea în greutate, care funcționează cu adevărat.

Asigurați-vă că mâncați o mulțime de proteine, care oferă aminoacizii de care aveți nevoie pentru a repara și a construi un țesut muscular nou. Rotunjiți restul dietei cu cereale integrale, grăsimi sănătoase - cum ar fi uleiul de măsline, semințele de in și avocado - și fructe și legume.

Experimentați cu diferite arome în călătoria dvs. În cele din urmă, veți obține rezultate mai bune dacă găsiți o dietă sănătoasă la care vă puteți lipi, mai degrabă decât să vă simțiți forțați într-o dietă care vă place și, în cele cum ardeți grăsimea de burtă urmă, să renunțați.

Crește-ți arderea grăsimilor cu Cardio Obținerea mai multor activități este esențială pentru pierderea de grăsime - aerobic care pompează inima îți crește necesarul de calorii pentru ziua respectivă, iar fiecare antrenament te va ajuta să topești grăsimea. Găsiți câteva aerobic de care vă bucurați - de exemplu, aerobic cu apă, canotaj, eliptic, mers rapid sau alergare - și parcurgeți activitățile preferate pe parcursul săptămânii pentru a evita plictiseala.

cum să pierdeți 50 de grăsimi corporale pierderea în greutate thailandeză

De fapt, vei arde mai multe calorii dacă te impingi să lucrezi la o intensitate moderată sau viguroasă, care în cele din urmă arde mai multe grăsimi și calorii decât să rămâi în zona de ardere a grăsimilor. Îmbunătățirea compoziției corpului cu antrenament de forță Încorporarea antrenamentului de forță în rutina ta te ajută, de asemenea, să pierzi grăsime.

Antrenamentul de forță creează mușchiul - un tip de țesut extrem de activ din punct de vedere metabolic - astfel încât să puteți arde mai multe calorii pe parcursul zilei. Vă ajută, de asemenea, să rețineți mușchiul în timp ce pierdeți grăsime, ceea ce vă va ajuta să vă asigurați un procent sănătos de grăsime corporală când vă atingeți greutatea.

Pierdeți grăsimea corporală, dar păstrați în greutate

Planificați antrenamentele de formare a forței în rutină de două ori de trei ori pe săptămână și faceți din fiecare sesiune un antrenament cu corp complet. Luați în considerare să angajați un profesionist pentru a efectua o evaluare de fitness și proiectați un program pentru dvs. La un procent de grăsime corporală mai mare decât media, unele exerciții pot fi deosebit de dificile și necesită modificări, cel puțin până când veți fi mai puternic și veți pierde grăsime corporală.

Un program personalizat vă va oferi cele mai rapide rezultate cu cel mai mic risc de rănire.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - My Body Guide Pierdeți în greutate corporală în 2 săptămâni, Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate Ce este dieta Thonon?