Calculator de calorii online

Alocația zilnică de grăsime pentru a pierde în greutate

Probleme menstruale. Căderea părului Deci, pentru a nu dăuna sănătății și pentru a pierde mai multă grăsime, pierdeți în greutate cu un maxim pe kilogram pe săptămână. Dacă numărați, un kilogram pe săptămână este un rezultat destul de rapid 8 kg în două luniceea ce vă permite să formați obiceiuri bune și să vă mențineți greutatea pentru o perioadă lungă de timp.

Și acum să vorbim despre cum să facem o dietă. Cum să faci o dietă Cum se calculează calorii Pentru că conține un kilogram de grăsime Echivalentele calorice ale greutății câștigate sau pierdute 7, kcal, pentru a pierde 1 lire pe săptămână, trebuie să creați un deficit de kcal pe zi. Prin urmare, dacă dieta dvs.

De exemplu, puteți reduce rata zilnică de kcal și puteți adăuga o oră și jumătate de cursă liniștită sau alt exercițiu.

Greutatea unei piulițe

De asemenea, merită luată în considerare cantitatea de proteine, grăsimi și carbohidrați BJU. Acest lucru este deosebit de important pentru cei care doresc să-și piardă grăsimea și să mențină cea mai mare parte a masei musculare.

Oamenii au consumat mai puține calorii fără restricții și după 12 săptămâni au scăzut cu aproximativ cinci kilograme.

alocația zilnică de grăsime pentru a pierde în greutate

Articolul științific confirmă beneficiul dietei bogate în proteine. Pierderea în greutate și întreținerea1, publicată în Jurnalul American de Nutriție Clinică în Acesta susține că un aport zilnic de 1,6 g de proteină per kilogram de greutate reduce foamea și ajută la controlul greutății.

În același timp, masa musculară este păstrată, iar grăsimea, dimpotrivă, dispare. Raportul dintre grăsimi și carbohidrați Contrar credintei populare, nu grasimea, ci carbohidratii sunt de vina pentru kilograme suplimentare.

Prin urmare, dietele cu conținut scăzut de carbohidrați sunt, în general, mai eficiente. Samahacare a stat pe o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați, a pierdut 5, 8 kg în șase luni, iar cei care au urmat o dietă cu conținut scăzut de grăsimi 1, 9 kg. În studiu Efectele unei diete cu conținut scăzut de carbohidrați asupra pierderii în greutate și a riscului cardiovascular la adolescenții supraponderali Ștefan Sondeyka Stephen B.

Sondike pe o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați, timp de 12 săptămâni, a pierdut 9, 9 kg și pe o dietă cu o cantitate redusă de grăsime - 4, 1 kg. Au fost obținute rezultate similare Impactul asupra sindromului metabolic decât al dietei cu conținut scăzut de grăsimi de către Jeff S. Volek în O dietă cu carbohidrați cu conținut redus de carbohidrați de 12 săptămâni a redus cu 10 kg, o dietă cu conținut scăzut de grăsimi a fost de 5, 2 kg.

alocația zilnică de grăsime pentru a pierde în greutate

În plus, dietele cu conținut scăzut de carbohidrați sunt utile. Scorurile slabe pentru carbohidrați pentru sănătatea inimii și reducerea Scorul scăzut al carbohidraților și riscul de diabet zaharat de tip 2 la femeile care prezintă riscul de diabet zaharat de tip 2. Dacă doriți să scăpați rapid de kilogramele în plus și sunteți gata să renunțați complet la făină și dulce, încercați o dietă cu un raport de BZHU sau O dietă cu un raport de BZHU sau vă va permite să adăugați terci de ovăz și macaroane, unele pâine și fructe uscate la dieta dumneavoastră.

Cum să piardă în greutate rapid și să nu dăuneze sănătății: o abordare științifică - Film -

Dar rezultatele vor trebui să aștepte mai mult. Amintiți-vă: principalul lucru în dieta - de a se conforma cu ea. Prin urmare, încercați un raport diferit de proteine, grăsimi și carbohidrați și alegeți cel mai confortabil pentru dvs. Cum să tren De ce avem nevoie de antrenament Formarea ajută la scăderea în greutate mai rapid din mai multe motive: 1.

Ardeți mai multe calorii în timpul activității. Acest element nu necesită clarificări: cu cât intensiv și cu cât mutați mai mult, cu atât mai multe calorii ardeți. Creșterea consumului de calorii după exerciții datorate datoriei de oxigen exces de consum de oxigen post-exercițiu, EPOC. Pentru o anumită perioadă de timp după exercițiu, organismul consumă mai mult oxigen pentru a reveni la performanța normală și consumă mai multe calorii în repaus.

Încercetătorii au aflat O perioadă de exerciții viguroase de 45 de minute crește rata metabolică timp de 14 ore. Creșteți cantitatea de grăsime brună care consumă calorii. ÎnDr. Bruce Spiegelman Bruce Spiegelmanca parte a unui studiu Majoritatea descoperirilor de ardere a grăsimilor la șoareci au descoperit că, în timpul exercițiilor fizice, mușchii de lucru produc irisină.

alocația zilnică de grăsime pentru a pierde în greutate

Acest hormon se deplasează prin corp cu sânge și transformă celulele albe din grăsimi în celule maro - un țesut unic care consumă energie în loc să-l stocheze. Deoarece oamenii au, de asemenea, rezerve de grăsime brună, Spiegelman a decis că hormonul irisin îndeplinește funcții similare în corpul uman.

Oamenii de știință au calculat Brown Grăsime: o grăsime care vă ajută să pierdeți în greutate? În corpul unui adult aproximativ g de grăsime brună, dar cantitatea sa poate crește sub influența frigului și exercițiilor fizice.

Cum se face pentru a pierde in greutate Dacă doriți doar să pierdeți în greutate, alegeți exerciții cardio. Donnelly de la Universitatea din Kansas a aratat ca exercitiile cardio promoveaza pierderea in greutate, chiar si fara dieta. Timp de 10 luni, cinci zile alocația zilnică de grăsime pentru a pierde în greutate săptămână, persoanele supraponderale au cheltuit kcal pe o bandă de alergare.

Programare × Grăsimi dietetice.

Ca urmare, au pierdut aproximativ 5 kg fara nici o dieta. Willis și colegii săi de la Universitatea Duke au arătat că exercițiile aerobice sunt alocația zilnică de grăsime pentru a pierde în greutate bune pentru pierderea în greutate și pentru creșterea în greutate și scăderea în greutate.

🍀 9 trăsături ale corpului care spun totul despre personalitatea ta

Cu toate acestea, în următoarele 30 de minute, cifrele EPOC sunt cam la fel. La aceleași concluzii a venit Diferențele de oxidare a substratului dintre exercițiile de intensitate ridicată și scăzută sunt compensate de peste 24 de ore la bărbații obezi de la Universitatea din Massachusetts.

Exercițiile de intensitate ridicată ajută la arderea mai multor calorii mai rapid. Dar dacă aveți timp și nu doriți să muriți în sala de gimnastică, alegeți exerciții cardio și rezistență de intensitate medie. Pentru antrenamentele de intervale, se potrivesc burpe, coarda dublă de sărituri, aruncări cu balon umplute și alte exerciții pentru scăderea în greutate.

Calculator de calorii online - Analize June

Acei participanți la studiu, care au fost angajați de patru ori pe săptămână, au început să cheltuiască kcal pe zi mai mult în viața de zi cu zi. Și cei care au avut sase antrenamente pe saptamana, mai putin cu kcal. Patru antrenamente pe săptămână sunt pierderea în greutate brățară pentru cei care doresc să-și petreacă calorii nu numai în sală de gimnastică, ci și în restul timpului.

alocația zilnică de grăsime pentru a pierde în greutate

Cu o astfel de periodicitate puteți face exerciții de forță și cardio. Instruirea la intervale de intensitate ridicată nu trebuie făcută prea des: de două ori pe săptămână va fi de ajuns. În alte zile, puteți face cardio intensiv la mijloc. Și când alergi, nu exagerați. Expert antrenor de alergare și fiziolog Susan Paul sfătuiește Cât de des ar trebui să alerg?

alocația zilnică de grăsime pentru a pierde în greutate

Începeți cu trei sesiuni de formare pe săptămână și, dacă doriți, completați programul cu încă două sesiuni de instruire încrucișată. De exemplu, dans, yoga, zumba și altele. Lista de verificare pentru cei care doresc să piardă în greutate rapid Contele câte calorii consumați pe zi. Scădeți kcal din alocația zilnică.

Snacks-uri de proteine ​​pentru a pierde in greutate |

În funcție de greutatea dvs. Faceți antrenamente pe săptămână.

alocația zilnică de grăsime pentru a pierde în greutate

Calculați activitatea fizică astfel încât să ardeți aproximativ kcal pe antrenament. Dacă nu aveți suficient timp, încercați o antrenament cu interval de intensitate mare.

Faceți exerciții cardio dacă doriți doar să pierdeți greutatea și să le adăugați o putere dacă doriți să mențineți masa musculară. Evitați stresul.

Multe studii au arătat o legătură între stres și grăsimea viscerală. Citiți mai multe despre acest lucru în acest articol.

Fără pierdere în greutate a doua săptămână de inducție

Ia suficient somn. Studiile au arătat că lipsa somnului crește apetitul și rău pentru sănătate. Citește de asemenea????